Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan kanssa lentäminen

Vierailija
31.03.2011 |

Matkustan viikon päästä 4kk:n ikäisen vauvan kanssa tunnin mittaisen kotimaan lennon. Onko teillä kokemuksia noin pienen kanssa matkustamisesta? miten matka on mennyt entä onko mitään vinkkejä... Lento ei kestä onneksi vain kun tunnin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään kokemusta..

Vierailija
2/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua viipeltää pitkin poikin, vaan on onnellinen, kun saa olla sylissä.

Itse matkustin 6 kk:n kanssa. Ei ongelmia. Imetin nousut ja laskut. Tosin usein sanotaan, että korvaongelmat ovat yleisempiä hieman isommilla, kuin aivan vauvoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 8kk kanssa oli ihan helppoa. Ulkomaanlento tosin. Lapsi ei juuri huomannut nousuja ja laskuja ja nukkui sylissä suurimman osan matkoista. Varasin kyllä vettä pulloon mukaan, mitä tarjosin sitten kun nousun aika koitti, mutta tosiaan, taisi nukahtaa ennen nousua, joten ei tarvinnut sitä.

Vierailija
4/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jouluna saman vauvan kanssa tunnin lentomatka. Molemmat meni tosi hyvin. Vauva oli onnellisena sylissä joko nukkui, söi tai seurusteli. Mukavampaa, jos sylittäjiä on enemmän, niin saa itsekin huilata.

Vierailija
5/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvat on lentänyt 2 viikkosesta alkaen, eka matka lennto oli 2h + 14h

Toi tunnin lento on sama kun menisit bussilla muksun kanssa. Kyselisitkö siihenkin ohjeita?

Mä en ymmärrä nykyään vallalla olevaa uusavuttomuutta, tunnin lento apua mitä mä teen jne. huoh.

Vierailija
6/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennettiin Kyprokselle 6 tuntia ja 1 vaihtokin oli välissä. Vauvalla silloin ikää 5 kk. Hyvin se lento sujui. Nouset vauva nukkui, laskut myös. Yhden nousun ja luskun oli hreiellä. Tutti lykättiin suuhun jos se vähän edes auttais sitä ettei korvat menny lukkoon. Ei itkuja kummassakaan tapaukseessa, ainoa itku mikä välillä tuli että oli väsy eikä kunnon nukkuma asentoa pystyny siellä oikeen pitämään, muuten meni todella loistavasti, ei ollenkaan valittamista. Kyllä oli pikku miehellä ihmettelemistä.

Vierailija
7/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli missä ongelma? Koneessahan vauvan saa syliin ja rinnalle jne.