Ystävän lapset aina kipeinä, yhteydenpito jäänyt.
Harmittaa kun yhteydenpito parhaan ystävän kanssa on jäänyt todella vähiin. Ennen oltiin kuin paita ja peppu. Nyt meillä molemmilla on pieniä lapsia, mutta kyläily on lähes mahdotonta kun hänen päiväkodissa hoidossa olevat lapset ovat aina sairaina. Lisäksi hän vähättelee tautia eikä aina kerro totuutta. Onko muilla kokemusta?
Kommentit (6)
Meillä ei kukaan lapsista ole päiväkodissa ja silti on tänä vuonna ollut koko ajan joku noista kipee. (Myös se tenava, joka on viimeksi sairastanut 3 vuotta sitten!) Tai sit kun tenavat ei ole, niin olen itse kipeä.
Miksi? Ei auta ees kotihoito. Ainiin, yks on koulussa. Sieltä se varmaan ne pöpöt meille kantaa, kun me muut kökötetään tietty aina kotona, ettei vaan saada mitään tautia...
Kyseessä oli joko se että hänen lapsensa olivat kipeitä tai jos meillä oli nuhaisia lapsia, niin ei nähty, koska pelkäsi että lapset saavat meiltä flunssan.
Toisaalta kaverin lapset ovat sairastaneet tauteja pahemmin kuin meidän lapset. Heidän lapsilla ollut useita keuhkoputkentulehduksia, korvatulehduksia ja vauva-astma. Tämän vuoksi hän oli varmaan aika tarkkana ettei niitä tauteja olisi tullut, tosin eivät lapset heillä ole vähempää sairastaneet silti.
Nykyään näen lähinnä kaveriani ajoittain. Lasten kanssa harvemmin tavataan. Nyt lapset ovat jo isompia, mutta lapsilla omia touhuja ja kavereita.
Sehän on ihan sun ongelmas. Sähän olet parempi ihminen, kun lapsesi ei ole päiväkodissa.
Mä en kans juurikaan näe yhtä entistä ystävää, en jaksa sitä kun se on vaan NIIN paljon parempi äiti.
tai miten rankkaa heidän vanhemmillaan tällä hetkellä on??) Joskus on pakko töihin mennä ja lapset hoitoon laittaa. Vai ei kai ne virikehoidossa ole..
taudin vähättelyllä? Valehteleeko äitiettä pikkasen nuhaa ja yskää vaikka lapsella korkea kuume ja todella sairas? Vai oletko itse niitä neurootikkoäitejä joiden mielestä lapsi ja perhe pitää eristää ulkomaailmasta pienen nuhan vuoksi?
Kaverisi, koska lapset ovat kipeitä vai sinä, koska epäilet että tartuttavat lapsesi? Kumpaankin auttaa yleensä aika. Odotelkaa useampi vuosi eteenpäin, niin eiköhän näkeminen onnistu. Sitten ongelmia tuottaa vain se että lapset eivät viihdy keskenään tai haluavat olla mielummin omien kavereiden kanssa.