Olin oikeassa Katariinan suhteen!
Seiskassa kerrotaan, että joutuu hullujenhuoneelle. Jahtasi siis itse itseään.
Kommentit (6)
Että itse teki ne kaikki nukke jutut ja viestit?
Minä olin ihan varma, että niihin liittyy Antti. ei ole Saran kuolema virallisesti ratkennut ja että Antti on vähän kuin 'peitehommissa' Katariinan kanssa.. : )
mistä ne laput ja nukke tuli, ja teksti läppärin näyttöön? Ja kuka siellä asunnossa hiippaili keskellä yötä ja jätti sen kirjeen?
Se Anttihan on ihan pimee, lavasti sen narkkarinkin syylliseksi.
mistä ne laput ja nukke tuli, ja teksti läppärin näyttöön? Ja kuka siellä asunnossa hiippaili keskellä yötä ja jätti sen kirjeen?
Ei muista sitä itse, koska on hullu.
Näin minä olen jo jonkun aikaa asian ajatellut.
Dissosiatiivinen persoonallisuushäiriö tms. missä mieli jakautuu kahteen ja joutuu välillä ns. fuuga-tilaan, missä nämä persoonallisuudet ei ole tietoisia toisistaan. Siis käytännössa Katariinalla olisi kaksi persoonaa joista toinen on sitten se Sara. Se Katariinan toinen persoona on se joka laittelee niitä viestejä, hiippaili siellä asunnossa ja jätti sen kirjeen jne. Sehän ei ollut silloin kotonaan kun se kirje jätettiin..
Itseasiassa tajusin tuon siinä vaiheessa kun se kirje jätettiin, että Katariina on ns. pimahtanut ja uhkailee itse itseään ja että se pimahtaminen on siitä Saran kuolemantuottamuksesta johtuvaa.
Ja se Antti ilmeisesti vain yritti suojella Katariinaa lavastamalla sen narkkarin syylliseksi. En usko että se on "pimee".
hullujenhuone ei ole kovin korrekti ilmaus, mutta itsekin ajattelin hänen ajautuvan psykiatriseen hoitoon.