Näet lahjoittamasi lastenvaatepaketin myynnissä huutiksessa, mitä teet?
Kommentit (6)
etkä myynyt itse?
Ihan oma moka. Sen jälkeen kun mä annan kasan käytettyjä vaatteita jollekin niin ei kuulu mulle mitä se niillä tekee.
myydä saamani lahjoitusvaatteet sitten kun niitä ei meillä enää käytetä. ap
mahdollisuutta.
ihmisiä on miljardeja maailmassa ja on aika harvinaista, että uhf tai spr tai jokin muu vaate olisi huutiksessä ja vaatteita on samoja tehty miljardeja ja on mahdotonta, että juuri sinun vaate on huutikseen laitettu kun joku olisi sen saanut tai ostanut pelastusarmeijasta.
siis en lähtisi kommentoimaan vaatteet myyneelle mitään. Jos vaatteet olisi myynnissä hyvin pian sen jälkeen kun olen ne lahjoittanut, saattaisi ärsyttää. Mutta jos aikaa kulunut ja oletettavaa, että vaatteet olleet käytössä lahjoituksen saajan perheessä, niin ihan ok myydä.
Minun omistusoikeuteni päättyy siihen hetkeen, kun vaatteet lahjoitan. En sanele saajalle ehtoja, että anna sitten varmasti ilmaiseksi eteenpäin ... tyhmää olettaa, että vaatteen saaja voi tarkasti muistaa mikä vaate mistäkin tullut ja minkä voi myydä ja mikä pitää lahjoittaa eteenpäin.
olen itse lahjoittanut vaatteet vähävaraiselle työkaverin tyttärelle ja tiedän etten ole ainoa. Hyvä vaan jos hän on saanut paljon lahjoituksia ja laittaa ylimääräiset nyt kierrätykseen.
Tytär ennen lapsen syntymää kysyi haluanko vaatteet takaisin käytön jälkeen ja sanoin en tarvitse. Kerroin hän voi myydä ne tai lahjoittaa, tehdä mitä parhaaksi näkee.
Minä olen ne antanut pois tarpeeseen ja ne on mielellään otettu vastaan. Jos saajan tarve suurempi raha, on hänen asiansa.
jos ei ole muutakaan tekemistä ja rahantarve.