Sain puhelun Thaimaasta, että joku thaimaalainen nainen odottaa pojalleni lasta
Nainen puhui huonosti englantia, mutta sen ymmärsin, että lapsi on hänen mukaansa minun poikani lapsi. Sanoi pojan koko nimen ja syntymäajan. Lapseni virallinen osoite on edelleen minun kotona, vaikka hän jo muualla asuu. Poikani on käynyt ainoastaan kerran Thaimaassa viime joulukuussa. Yritin kysyä mistä ihmeestä nainen on saanut MINUN puhelinnumeron, mutta siihen ei tullut selvyyttä. En edes tiedä ymmärsikö nainen kysymystä. Hoki, vain että baby baby your son is father.
Miten tämä voi olla mahdollista? Poikani oli matkalla 3 viikkoa. Lähetin naiselle poikani numeron tekstiviestinä, pojalta en ole uskaltanut kysyä asiasta yhtään mitään! Miten minun pitäisi toimia? Soittaa pojalleni ja kysyä asiasta suoraan?
Kommentit (44)
Jos mikään lapsi on syntynyt ko. tapauksessa, hän on ensi vuonna täysi-ikäinen Suomen lain mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen ainakin vielä pari päivää, jotta nainen ehtii soittaa pojalle..jos nyt tekee sitä edes. Lapseni on tunnollinen opiskelija, minun esikoiseni, vaikea uskoa, että ketään naista panisi noin vain paksuksi.
t. ap
Ihanaa jos saisit lapsenlapsen. Etenkin jos poika muuten ei pyöri naisissa. Nykyään moni voi jäädä ilman lapsia.
Hauska tarina vaikka olisi keksitty. Ei sentään töihin soittanut sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Jos mikään lapsi on syntynyt ko. tapauksessa, hän on ensi vuonna täysi-ikäinen Suomen lain mukaan.
Totta. Soittikohan nainen koskaan? Äidille tai pojalle?
Tytät kävi Dubaissa ja kun hän palasi ja menin lentokentälle vastaan niin lentokoneesta tulikin ulos kameli, eikä tyttäreni.
T yhtä uskottava tarina