Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuuko naisesta synnytyksen jälkeen

Vierailija
30.03.2011 |

mikään muu miltään kuin lähes samanlainen repijä siis suuri pilallehan se värkki menee loppuiäksi

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla palautuu lähes entiselleen. Paljon isompaa jöötiä sinne kyllä mahtuu kuin ennen synnytystä, esim. yli 6 cm paksua dildoa. Mielestäni se kertoo siitä, että väljempi se on kuin ennen. Voihan sitä tietusti ajatella, että jos on hyvät lihakset ja "vastaanottavainen" värkki, niin voi harrastaa sellaista ihanuutta kuin nyrkkinainti. M45 llä ainakin on kokemusta tästä vaimonsa kanssa. Voisitko M45 hieman valaista asiaa, tuliko fistaus kuvioihin vasta synnytysten jälkeen?

Vierailija
2/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen ei todellakaan tunnu enää miltään, mikään.

Surullinen tosiasia.

Repesin synnytyksessä kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin suuntiin. Eipä jääny mitään ehjää. Ja kyllä niitä repeämiä kävi moni katsomassa, olin näyttelyesine.

En palautunut. Treenattu on lihaksia ja vaikka mitä. Ja ihan turha sanoa, että aika parantaa. Ei paranna. Lapsi on jo 15v.

En tunne mitään, en yhtään mitään. Hermot vahingoittuivat?

Seksi ei anna minulle mitään, se on vain parisuhteen koossa pitämistä. Mies tietää, etten halua seksiä, koska se ei tunnu minusta miltään. Halaukset ja suukot ovat ihania, koska muu kroppani tuntee jotain. Mutta värkki ei tunne mitään. Klitoris jonkin häivähdyksen voi tuntea, joskus. Muuten ei mitään.

Ja jos olisin tiennyt, että seksistä nauttiminen loppuu synnytykseen, niin en olisi tehnyt lasta. En todellakaan.

Nuorena mentiin yhteen miehen kanssa, nuorena tein lapsen. Ja se siitä sitten, elämän yksi osa-alue on minulta pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kudostyypistä, miten paikat kestää venytystä (eli repeääkö/venahtaako pahasti ja miten palautuu). Meillä neljä lasta ja kyllä hyvän lantiopohjan lihastreenin jälkeen seksi tuntuu todellakin hyvältä. Ei samalta, mitä ennen lapsia (silloin jokainen yhdyntä, gynellä käynti yms. värkkien ronkkiminen sattui) vaan paljon paremmalta. Jättidildoja en kaipaa, miehen normipenis riittää vallan mainiosti ja mitään fistaamista en TODELLAKAAN vois kuvitella harrastavani, sattuis satavarmasti!

En väitä, että lantiopohjan lihastreeni auttais ihan kaikilla, etenkin jos pahat repeämät synnytyksestä (kuten edellisellä kirjoittajalla), mutta suurimmalla osalla naisista se auttais merkittävästi tiukkuuteen ja siihen miltä itse akti tuntuu sekä itselle, että miehelle. Trust me, tästä on kokemusta!!! Eli jos et ole koskaan kokeillut treenata lantiopohjaa ja tuntuu, ettei synnytyksen jälkeen seksi enää tunnu missään, niin ei kannata heittää kirvestä kaivoon... mars apteekkiin hankkimaan kuulia tai keiloja!

Vierailija
4/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se seksi vaan paranee synnytyksen jälkeen. Mulla ainakin seksi tuntuu paremmalta ja orkut on paljon voimakkaampia ja laukean helpommin. Sama mini kuukuppikin toimii aivan mainiosti. Joten eipä ole paikat levähtäneet tai löystyneet pysyvästi, vaikka synnytyshetkellä joustoa löytyikin.

Vierailija
5/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka repesin kaikkiin mahdollisiin suuntiin molemmissa synnytyksissä, parani seksi valtavasti. Nyt ei satu niin paljon sisään työntyminen, vaikka on ahdasta ja hidasta punnerrusta vieläkin. Ei isoja dildoja saati fistausta todellakaan. Kudokset ei arpien takia enää jousta vaan kaikki vähänkin paksumpi tekee tosi kipeetä. Lääkäri varoitteli ennen ekaa synnytystä liian tiiviistä lantionpohjan lihaksistosta ja ne lihaksethan sitten repesi joka suuntaan sekä ekalla ja tokalla kerralla. kolmatta ei tule.

Vierailija
6/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden synnytyksen jälkeen. En revennyt enkä siis koe värkkini olevan pilalla. Joskin seksiä on muista syistä vähemmän.

Vierailija
7/16 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten hänkin, oon treenannu lantionpohjanlihaksia, mutta ei auta.

Masentavaa.

Älkää huudelko niitä kuulia ja lantionpohjanlihasharjotuksia joka paikassa, ei ne auta kaikkia.

Kokeiltu on.

Alapää on entinen nautinnon lähde.

Vierailija
8/16 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on ja kolmatta odotan. Mies tavatessamme (tän kolmosen isä) ihmetteli, että miten sä voit olla synnyttäny kaksi lasta, kun sä olet niin ihanan tiukka.

Enkä rehellisesti sanoen jumpannu hirveästi synnytysten jälkeen. On varmaan yksilökohtaista miten palautuu.

Vierailija
9/16 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi tuntuu vain paremmalta :P

Vierailija
10/16 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sen vuoksi ei voi mennä pilalle? Vaikka repeäisi peräreikään saakka?

ei mene pilalle jos treenaa sen kuntoon seksi tuntuu vain paremmalta :P

Vierailija
11/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene pilalle jos treenaa sen kuntoon seksi tuntuu vain paremmalta :P

vähän ilkeää sanoa noin?

Sääliksi käy tuota kolmosta kun täällä toitotetaan vaan: oma vikas!

Vierailija
12/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävä juttu jos tuo alla oleva lainaus on totta. Kyllä toisia koetellaan :(

Synnytyksen jälkeen ei todellakaan tunnu enää miltään, mikään.

Surullinen tosiasia.

Repesin synnytyksessä kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin suuntiin. Eipä jääny mitään ehjää. Ja kyllä niitä repeämiä kävi moni katsomassa, olin näyttelyesine.

En palautunut. Treenattu on lihaksia ja vaikka mitä. Ja ihan turha sanoa, että aika parantaa. Ei paranna. Lapsi on jo 15v.

En tunne mitään, en yhtään mitään. Hermot vahingoittuivat?

Seksi ei anna minulle mitään, se on vain parisuhteen koossa pitämistä. Mies tietää, etten halua seksiä, koska se ei tunnu minusta miltään. Halaukset ja suukot ovat ihania, koska muu kroppani tuntee jotain. Mutta värkki ei tunne mitään. Klitoris jonkin häivähdyksen voi tuntea, joskus. Muuten ei mitään.

Ja jos olisin tiennyt, että seksistä nauttiminen loppuu synnytykseen, niin en olisi tehnyt lasta. En todellakaan.

Nuorena mentiin yhteen miehen kanssa, nuorena tein lapsen. Ja se siitä sitten, elämän yksi osa-alue on minulta pois.

Vierailija
13/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shit happens.

Tosi ikävä juttu jos tuo alla oleva lainaus on totta. Kyllä toisia koetellaan :(

Vierailija
14/16 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se seksi vaan paranee synnytyksen jälkeen. Mulla ainakin seksi tuntuu paremmalta ja orkut on paljon voimakkaampia ja laukean helpommin. Sama mini kuukuppikin toimii aivan mainiosti. Joten eipä ole paikat levähtäneet tai löystyneet pysyvästi, vaikka synnytyshetkellä joustoa löytyikin.

Heippa, tässä todiste siitä että ei ainakaan kaikki naiset "väljäksi" mene. Olenhan kirjoittanut vaimoni ja minun mieltymksistämme, en kirjoita tästä aiheesta enempää jollei joku halua.

Vierailija
15/16 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään muu miltään kuin lähes samanlainen repijä siis suuri pilallehan se värkki menee loppuiäksi

Meinaatko että naisen seksi loppuu täysin synnytykseen? Meinaatko että naiset siinä tapauksessa hirveästi viitsisivät lapsia ylipäätään tehdä? Tai ainakaan synnyttää muuten kuin leikkauksella?

Vierailija
16/16 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, enpä ole koskaan kuullut että paikat niin pilalle menisivät, ettei "mikään tunnu missään". Mulla kolme lasta, ensimmäisen syntymässä leikattiin väliliha, toisessa ja kolmannessa ei tullut mitään repeämiä. Aquaflex-kuulilla olen treenaillut ja on mieskin ollut tyytyväinen... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan