Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenelläkään Ikean sohvaa?

Vierailija
29.03.2011 |

Oletko ollut tyytyväinen? Miten käy ajan kanssa, millaista laatua ovat? Meille olisi todennäkoisesti tulossa joko Ektorp tai Karlstad.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu on huonoa, mutta kyllä se muutaman vuoden asiansa ajaa. Kivannäköinenhän se Ektorp on ja päälliset helppo pestä. Puuvillaisina ne tosin kuluu nopeasti ja sohvan sisus ei ole päällystetty kankaalla vaan kuitu"kankaalla" joka hiertyy rikki.

Vierailija
2/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ektorp sohvilla ole monen vuoden takuu? Luulisi siis olevan laadukkaita. Itse olen myös ajatellut harmaat kulmasohvaa..se harmaa näyttää olevan hintavin..ehkä laadukkain kangas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai todella laadukas mitoiltaan suunnilleen vastaava sohva, joka maksaa 5 kertaa enemmän, eli aivan tuhottomasti.

Vierailija
4/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähän rahaa niin sitten se on se ikean sohva. Yleensä kannattaa ostaa niin hyvä kuin on varaa.

Vierailija
5/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ektorp.Oisko ollu jo jotain 10 vuotta.Nyt meni vasta alkuperäinen päällinen puhki,vaikka voisi sanoa,että vain sitä käytetty ja sohva ollut kovassa käytössä.Vieläkään sohvassa ei mitään vikaa,senkun pölläyttää tyynyt partsilla ni johan on taas muhkea.

Sen kyllä sanon,että tän hetken Ektorpit ei vedä vertoja näille vanhemmille.Päälliset myös uusissa tosi pinkeitä niin,että aika mahdotonta tyynyjen olla kuohkeat.

Vierailija
6/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ollut vasta muutaman kuukauden. Kerran on päälliset pesty. Pestiin ihan pesukoneessa 30 asteen pikapesulla (pesuohjeessa lukee ainoastaan kemiallinen pesu) ja hyvin meni. Mulle ainakin tuli s-postiin meili, että sillä olis 10 vuoden takuu

Vierailija
7/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta tuo Karlstad koska ektorp on aivan kamala. Tietenki jos olet keski-ikäinen tai vanhempi ni se saattaaki passata. Laadusta en osaa sanoa mitään.

Vierailija
8/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta tuo Karlstad koska ektorp on aivan kamala. Tietenki jos olet keski-ikäinen tai vanhempi ni se saattaaki passata. Laadusta en osaa sanoa mitään.

Olen samaa mieltä, paitsi että musta myös tuo Karlstad on ihan hirveä.

ap

Vierailija
9/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivik -sohva aivan kelvollinen. Hyvin pysynyt ryhdikkäänä. Päälliset helppo irroittaa ja pestä.