Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ollessa voisin syödä vaikka 5 krt/pv Saarioisten pinaattikeittoa!

Vierailija
29.03.2011 |

Se on niin hyvää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko maistanut Snellmanin "parempaa pinaattikeittoa"? Siihen jää koukkuun!

Vierailija
2/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittauta arvot ja ota tabuja niin alkaa maistua oikeatkin ruoat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo tiettyyn ruokaan lähti kun söin sitä niin paljon, että oksensin. Tänä päivänäkään en laita sitä ruokaa suuhuni.

Vierailija
4/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se aina niin ole. Sehän on ihan tavallista että himoitsee jotain tiettyä ruokaa. Mullakin oli aivan mieletön pinaattikeitto himo vedin sitä litrottain (tosin itse tehtyä) ja veri arvot on AINA olleet täydelliset en ole ikinä joutunut syömään rautaa. Mulla kolme raskautta takana=) ja onhan se parempi että syö semmoista ruokaa mistä saa rautaa kun että vetää rauta lääkkeitä eikös?

Vierailija
5/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eri mieltä. Mielestäni keho usein kertoo mitä se tarvitsee, jos vain me maltamme kuunnella. Pinaatista saa muutakin tarpeellista, mm. foolihappoa jota tarvitaan raskausaikana.

Jos johonkin ruokaan on kovasti himo niin uskon että keho koittaa korjata itseään tasapainoon jollain alueella. Kun tarve on täyttynyt mieliteko lakkaa ja voi taas nauttia tasapuolisesti monenlaisia ruoka-aineita.

ei se aina niin ole. Sehän on ihan tavallista että himoitsee jotain tiettyä ruokaa. Mullakin oli aivan mieletön pinaattikeitto himo vedin sitä litrottain (tosin itse tehtyä) ja veri arvot on AINA olleet täydelliset en ole ikinä joutunut syömään rautaa. Mulla kolme raskautta takana=) ja onhan se parempi että syö semmoista ruokaa mistä saa rautaa kun että vetää rauta lääkkeitä eikös?

olen

Vierailija
6/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon pinaattikeitto on parempaa. Minulla siihen usein himo. Vähän kananmunaa sekaan, aah! :P

Vierailija
7/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroon punaisilla viinimarjoilla ja punaisia viinimarjoja söin muutenkin niin että kitalaesta lähti nahat :) Myös viinerit maistuivat, vaikka normaalisti syön pullaa tosi tosi harvoin.

Vierailija
8/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eri mieltä. Mielestäni keho usein kertoo mitä se tarvitsee, jos vain me maltamme kuunnella. Pinaatista saa muutakin tarpeellista, mm. foolihappoa jota tarvitaan raskausaikana.

Jos johonkin ruokaan on kovasti himo niin uskon että keho koittaa korjata itseään tasapainoon jollain alueella. Kun tarve on täyttynyt mieliteko lakkaa ja voi taas nauttia tasapuolisesti monenlaisia ruoka-aineita.

olen

kyllähän niitä aineita saa muualtakin joten ei kyllä selitä pinaattikeitto himoa. Ei ollut siis pinaatti se himo. Enemmänkin ehkä se limainen koostumus.

Vierailija
9/9 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinaatissa on oksaalihappoa, joka saattaa käynnistää synnytyksen...