Kukaan käynyt Mega Sale messuilla? Kannattaako?
Onko käymisen arvoista? Ainakin Turussa ja Helsingissä näitä on ollut ja nyt myös tampereella.
Kommentit (4)
Onko käymisen arvoista? Ainakin Turussa ja Helsingissä näitä on ollut ja nyt myös tampereella.
KANNATTAA käydä! Ilmainen sisäänpääsy ja siellä on joku sisätivoli kans. Näköjään mukana lapsiosastolla mm. Honeyhill, Rasavil, Keltainen Kettu, Trendy Kids.Katso niiden facebookista!
Oon pari kertaa käynyt Tampereella. Sillon ekan kerran kun ne oli vielä maksulliset (oisko ollu viime keväänä) ne oli ainakin iso pettymys. Niitä mainostettiin niin paljon, että sieltä löytyy KAIKKEE tosi halvalla. Ihan niin ei kuitenkaan ollut.
Viime syksynä lähdin kaverin mukaan, kun se halus lähtee katsomaan (sillon ne oli jo ilmaset) ja eipä siltäkään reissulta juuri mitään mukaan tarttunut.
Eli mun mielestä ei tähän mennessä oo ainakaan säväyttäny. Toki, jos ei muutakaan tekemistä oo ja ilmaseks sisälle pääsee niin mikäs siinä..
me käytiin ainkain nyt syksyllä ja ostin paljon kenkiä ja urheilukamaa halvalla...itse löysin kyllä paljon ja ollaan menossa taas.
Kävin tänään kaverini kanssa Tampereella Messu- ja urheilukeskusksessa vain todetaksemme, että Megasalea ei siellä tänä viikonloppuna ollutkana, vaikka näin oli ilmoitettu/mainostettu. Mistään emme myöskään löytäneet tietoa peruuntumisesta... Ja Megasalen nettisivut ovat kai olleet kaatuneena jo jokusen päivän...