Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä voi antaa 80-vuotis lahjaksi?

Vierailija
29.03.2011 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvia ja teetä niistä valokuvakirja, jota voi katsella ja muistella. :)

Vierailija
2/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on karjalainen, tiedän yhden hyvän karjalanmurteella kirjoitetun runokirjan. Tai sitten jokin muu.

Jos on nainen ja tekisi käsitöitä, veisin itsevärjäämiäni villalankoja. Ja sitten jokin kukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka teatteriin ja syömään. Tai katsomaan lätkää. Mistä nyt on kiinnostunut! Kun vielä yhdistät sen siis siihen, että itse kuskaat ja olet seuravana, on mielissään.

TAI jos kyse on etäisemmästä ihmisestä, niin eläkeläiset yleensä ilahtuvat lehtitilauksesta. Varmistat vaan, ettet tilaa jotain, joka jo tulee hänelle.

Jos olet vähissä varoissa, anna palvelulahjakortti. Lupaat käydä pesemässä ja käsin vahaamassa auton. Pesemässä ikkunat keväällä. Leikkaamassa nurmikon viidesti.

Tavaraa on tuon ikäisellä yleensä ihan riesaksi asti, mutta jos nyt sellaista haluat välttämättä antaa, niin osta jotain hemmottelevaa, vaikkapa pehmeä, laadukas torkkuhuopa ja joku uutuuskirja.

Vierailija
4/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytettiin se jo viimevuonna. (valokuvakirja)

Runokirjasta en osaa sanoa, ei ole karjalasta. En minä oikein osaa sellaista ostaa.

Ei ole käsityöihminen, muuten olisi todella hyvä lahja.

Ap

Vierailija
5/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka teatteriin ja syömään. Tai katsomaan lätkää. Mistä nyt on kiinnostunut! Kun vielä yhdistät sen siis siihen, että itse kuskaat ja olet seuravana, on mielissään.

TAI jos kyse on etäisemmästä ihmisestä, niin eläkeläiset yleensä ilahtuvat lehtitilauksesta. Varmistat vaan, ettet tilaa jotain, joka jo tulee hänelle.

Jos olet vähissä varoissa, anna palvelulahjakortti. Lupaat käydä pesemässä ja käsin vahaamassa auton. Pesemässä ikkunat keväällä. Leikkaamassa nurmikon viidesti.

Tavaraa on tuon ikäisellä yleensä ihan riesaksi asti, mutta jos nyt sellaista haluat välttämättä antaa, niin osta jotain hemmottelevaa, vaikkapa pehmeä, laadukas torkkuhuopa ja joku uutuuskirja.

Minulla on kahdet 80-vuotis syntymäpäivät tässä lähiaikoina. Molemmat ovat hyväkuntoisia eikä ottaisi vastaan siivousapua tai muutakaan autonpesu juttuja. Sen pitäisi olla jotain konkreettista, ehkä jopa tavaraa.

Tuo lehdentilaus on hyvä idea, mutta pitääpä tosiaan kysellä olisiko jotain lehteä mikä kiinnostaisi. Itse en ainakaan keksi oikein mitään.

Joku tavara olisi kyllä hyvä, mutta tosiaan, tuon ikäisellähän on jo melkein kaikkea.

Tässä ei olisi edes mitään hintarajaa jos vain jonku sopivan keksisi.

Ap

Vierailija
6/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakastetut käyvät myös

-Lakkoja

-vadelmia

-puolukoita

-mustikoita

-mansikoita

yleensä tuon ikäpolven ihmiset ovat marjojen suurkuluttajia

Vierailija
7/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakastetut käyvät myös

-Lakkoja

-vadelmia

-puolukoita

-mustikoita

-mansikoita

yleensä tuon ikäpolven ihmiset ovat marjojen suurkuluttajia

Mutta kyseinen vanhus on tuonut meille juuri mehuja ja marjoja kun oma pakastin on täynnä :DDDD

Ap

Vierailija
8/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvaamossa

Vierailija
9/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä liput teatteriin, konserttiin tms tai lahjakortti hierontaan tai johonkin virkistyspäivään (joillain kuntoutuskeskuksilla esim on sellaisia koko päivän 'lippuja', joilla voi mennä jumppiin, uimaan, syömään vapaasti yhden päivän aikana) tai viette syömään johonkin hyvään ravintolaan. Onko hän mies vai nainen?

Miehen mummo joskus manasi, kun ihmiset tilaa hänelle lehtiä. 'Enhän minä niitä lue, tilaavat, että saavat sitten itse täällä lukea'. Mummo ei niitä itse oikeasti lukenut, kun ei kunnolla nähnyt, mutta kun ihmiset kävivät mummon luona kylässä, niin istuivat sitten näitä lehtiä lukien.

Tämä tietysti vain yhden ihmisen kokemus.