Myisitkö talosi jo omakotitaloalueellenne muuttaisi wt-perhe?
Ostaisivat talonsa perimillään rahoilla ja jatkaisivat kaupungin vuokratalosta omaksuttua elämäntyyliä, kotibileitä, karaokea, juopottelua viikolla, kiroilua ja äänekästä tappelua, eivät leikkaisi nurmikkoaan säännöllisesti, rassaisivat vanhoja autojaan pihalla, kantaisivat kaupasta mäyräkoiria yms.
Kommentit (11)
Omakotitaloasumisessa on se kiva puoli etteivät naapurien kotibileet tai viikolla juopottelu mitenkään kantaudu meille.
Olutta kannan itsekin kaupasta, eikä nurmikkoa leikata säännöllisesti. Kiroilenkin, tosin en niin kovalla äänellä että naapurit sitä kuulisivat. Ja mies rassaa autojaan.
Nytkin ottaa päähän naapurit, jotka muuttivat n. vuosi sitten. Ainoat yhteydenotot meihin on ollut turhaa valittamista. Eivät tervehdi. Kesällä teinit pitivät kauheaa mökää kun vanhemmat olivat poissa. Vaikuttavat muutenkin vähän epämääräiseltä porukalta, jolla ei ole käytöstapoja. Eivät yhtään istu tähän ympäristöön, jossa on pikkulapsiperheitä ja vanhuksia. Pikkuhiljaa olen katsellut myytäviä taloja.
mutta kaupungista silti (EI MAALTA) ja meillä on naapuriin sen verran matkaa kuitenkin ettei äänet varmasti haittaa saati sitten sen aidan takaa kiinnittäisi huomiota nurmikkoon. Ja vaikka nurmikko näkyisikin niin ei haittaisi tippakaan.
En ole niin ulkokultainen ihminen että toisen mäyräkoira haittaisi mitenkään vaikka niitä kantaisi kuinka paljon. Meillä on itselläkin koppa (24 tölkkiä) kaljaa kuistissa ihan vain siksi että siellä on kylmä ja kalja pysyy kylmänä! Ei edes juoda kuin tyyliin saunakalja kerran kuussa ja ollaan lapsiperhe. Joka vieras kyllä huomaa sen mutta eipä ole kukaan ainakaan sanonut että haittaa.
Pitäisi kiroilla ja tapella kyllä melko äänekkäästi että haittaisi.
Kukin saa kyllä pihalleen laittaa vaikka oman kaatopaikan, niin kauan kun se ei haise niin ei minua haittaa.
eroon ikävistä naapureista. Olivat tosin vuokralla tuossa. Muu ei niin haitannut mutta jatkuva kaikille kuuluva tappelu ja kännissäörveltäminen häiritsi.
Toivottavasti uudet asukkaat ovat hieman toisenlaisia. Ilmeisesti tavallainen perhe, kaksi pientä lasta.
Ei mua periaatteessa ihmisten erilaiset elämäntavat haittaa, kunhan pysyvät omalla puolellaan aitaa.
Ikävä on vaan seurata esim. humalaisten riitelyä, vähän haittaa omaa elämää, kun tontit ovat pieniä ja kaikki kuuluu ja näkyykin naapureille.
Ostaisivat talonsa perimillään rahoilla ja jatkaisivat kaupungin vuokratalosta omaksuttua elämäntyyliä, kotibileitä, karaokea, juopottelua viikolla, kiroilua ja äänekästä tappelua, eivät leikkaisi nurmikkoaan säännöllisesti, rassaisivat vanhoja autojaan pihalla, kantaisivat kaupasta mäyräkoiria yms.
Mutta siis todennäköisesti okt- aluellemme rakennetaan myös kunnan vuokra-asuntoja, eikä mulla ole mitään erityistä sitä vastaan.
Arvostetulla okt-alueella asutaan, mut ei perintörahoilla ostetussa talossa. Toi äänekäs tappelu ei meidän menoa kuvaa, vanhojen autojen sijasta meillä rassataan harrikoita (joista lähtee pahempi ääni) ja olut kulkeutuu kotiimme 24kpl:n salkuissa.
Kaikesta huolimatta ollaan naapureiden kanssa todella hyvissä väleissä! Kukin katsos tavallaan!
En myisi. Ei onneksi asuta näillä uusilla omakotialueilla, joiden tontit ovat postimerkin kokoisia eikä pihalla voi edes sylkäistä, koska se osuisi naapurin tontille. Naapuria eivät haittaa meidän pihassa olevat hevoset, sen verran on maata ympärillä siis :)
Ja ihan kun mä tuntisin kaikki meidän alueella asuvat.
niin meillä varmaankin metelöidään. Radio on ulkona ja porukaa on vaikka kuinka. Meidän vanhempien kavereita ja lasten kavereita.
Poppi soi, ihmiset puhuvat, uima-allas loiskuu ja grillistä nousee savu.
Emme ryypiskele mutta meteliä piisaa.
jos meinaan yksityiskohtien määrästä voi mitään päätellä?