mikä on vielä kodikasta sekaisuutta?
mikä jo häiritsee sua?kestätkö vaatteita tuolin selkämyksillä?pyykkikoreja olohuoneessa?sänkyjen petaamattomuus?pyykit ovien päällä?
Kommentit (7)
muitten sotkut on sit sotkuja ja häiritsee.
Muutama vaate jossakin tuolin selkämyksillä siististi ei haittaa. Puhdas pyykki voi joskus olla oven päällä.
Kodikasta sekaisuutta on lapsen lelut ympäri asuntoa. Mutta sekaisuutta en siedä. Meillä kaikilla tavaroilla on omat paikkansa. Myös niillä likaisilla/puhtailla vaatteilla.
Kestän vaatteita tuoleilla, mutta en pyykkikoreja olkkarissa.
Sängytkin petaan aamuisin, kaikkien kun lapset ei vielä itse osaa, toinen taapero, toinen vauva. Tosin kuopuksen pikkuvauva-aikaan en välittänyt petien petaamisesta, kun oli yhtä huutoa päivästä toiseen, nyt kun on helpottanut, jaksan taas keskittyä siisteyteen.
Pyykkejä meillä ei yleensä roiku ovien päällä, ainoastaan jos mankeloidut lakanat vielä liian kosteita kaappiin laitettavaksi. Mutta kyllä ne sitten ärsyttääkin, jos roikkuvat mun tiellä.
meillä lastenhuoneet ovat lelujen valtaamat ja siellä turvallisin liikkumäväline on aina välillä sukset...
Muutoin eteinen on välillä "sotkuinen" lasten jättäessä kengät ja vaatteet sikinsokin.
Pyykkiä en siedä ovien päällä ensinnäkin se pilaa ovet!!!
tai harrastevälineet mutta pyykkikoreja en halua silmiini enkä oven päälle vaatteita, sen sijaan käyttövaatteet siististi tuolin selkämyksellä on vaan kodikasta ja avattuja kirjoja siellä täällä. Ja unohtunut kahvikuppi työpöydällä. Lika on asia erikseen, sitä en siedä.
Minua ei sekaisuus haittaa, likaisuus on sitten taas eri asia. Sekaisuus on yleensä vaan merkki joko tilan puutteesta tai siistä, että talossa on elämää, mikä on vaan hyvä juttu. Meillä on aina puhdasta koska siivoan joka päivä, mutta joka päivä meillä on myös sotkuista, eikä haittaa yhtään.:)