Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen kanssa saikulle jäämisestä, oletteko kuullut tälläisestä!?

Vierailija
29.03.2011 |

Lääkäri sanoi minulle, että lapsen takia voi jäädä kotiin 3 kertaa vuodessa 3 päivää kerralla josta saa töistä rahaa, sen jälkeen ei enää saa... soitin esimiehelle ja hän sanoi ottavansa asiasta selvää, mutta ei kuulemma ole kuullut moisesta..

tietääkö kukaan tuosta mitään? niin ja kyseessä siis joku laki uudistus... kuulemma..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on 3+1 päivää per sairaus. Ekat kolme palkallisena ja neljäs palkatta, mutta siitä täytyy olla jo lääkärin todistus.

Vierailija
2/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen kunnallisella alalla töissä ja meillä saa olla tietyn määrän päiviä per kk lapsen kanssa saikulla. Työkaverilla kävi juuri niin että 2 lasta sairasteli tietenkin eri aikaisesti. Olivat sitten vuorotellen miehen kanssa töistä pois niin, että saivat päivät "riittämään". Sen jälkeen saa kyllä todistuksella olla poissa, mutta palkatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen joutunut olemaankin joskus sairaan lapsen kanssa kotona. Ei ole kovin uusi juttu.

Vierailija
4/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri alojen työehtosopimuksista

Vierailija
5/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelu tuosta ja sanottiin että saa olla poissa viikon, mutta pitää olla lääkäriltä todistus jos hoitaja antaa niin se on 3 päivää ja sen jälkeen ei makseta... en sitten tiedä paljonko kuukaudessa saa olla yhteensä..

ap

Vierailija
6/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla aloilla tota on muutettu väärinkäytösten vuoksi.Meillä esim.pari naista ei edes salaile sitä et huijaa työnantajaa ja työkavereita.Aina kun pitäis jäädä vuorostaan ylitöihin,iltatöihin,viikonlopputöihin niin lapset yllättäin sairaita.Myös miltei kaikki arkipyhät he on pois ja pitkät viikonloput ja usein koska lapset sairaita.Itseasiassa nyt kun mietin ne lapset on niin sairaita et niiden pitäis olla jo kuollu sillä määrällä.

Vierailija
7/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla 4 päivää palkallisena pois töistä, mutta todistus täytyy olla, joko th:n tai lääkärin, jos sama sairaus uusiutuu 30 pv:n sisällä, ei ole enää palkanmaksuvelvollisuutta, eri taudista kyllä taas sama 4 päivää. Vuodessa ei ole rajoitettuja päiviä.

Vierailija
8/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla aloilla tota on muutettu väärinkäytösten vuoksi.Meillä esim.pari naista ei edes salaile sitä et huijaa työnantajaa ja työkavereita.Aina kun pitäis jäädä vuorostaan ylitöihin,iltatöihin,viikonlopputöihin niin lapset yllättäin sairaita.Myös miltei kaikki arkipyhät he on pois ja pitkät viikonloput ja usein koska lapset sairaita.Itseasiassa nyt kun mietin ne lapset on niin sairaita et niiden pitäis olla jo kuollu sillä määrällä.

meillä on nyt ollut korvatulehduksia aika paljon..(lapsella siis) sen takia olen ollut todella paljon poissa töistä... no mennään varmaankin kohta putkitukseen jospa se vähän auttaisi..

miten muuten voi kusettaa lääkäriä, että lapsi on kipeenä? onko lääkärit noin sinisilmäisiä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi