Pitäiskö tilata 150 eurolla vaatteita vai ei?
Kaipa tähänkin neuvoja voi kysyä AV:lta! Mulla on erään nettikaupan ostoskorissa 4 Boobin imetyspaitaa hintaan reilut 150 euroa. En oo halvemmalla nähnyt noita paitoja missään ja ovat tarjouksessa. Kelasin, että pärjäisin noilla koko imetysajan.
Korissa on lyhythihainen, pitkähihainen ja hihaton peruspaita yht. vajaa 100 e, sekä kallis mutta ihana juhlavampi paita n. 50 e, kesällä olis kahdet juhlat tulossa. Sitä juhlapaitaa voi käyttää myös raskaana, on sen mallinen. Vauva syntyy kesäkuussa.
Pitäiskö tilata vai ei? Periaatteessa mulla ei olis varaa, mutta en juuri koskaan osta vaatteita. Ja eihän sitä tiedä onnistuuko imetys edes, mutta noissa on ihan hyvä jälleenmyyntiarvo ja voihan niitä käyttää muutenkin. Ja voihan ne palauttaa jos tulee katumapäälle tai ne ei oo sopivia.
En osaa päättää, hjälpa mig! :D
Kommentit (5)
Kiitos kun vastasit! :D Noi Boobin paidathan on myös laadukkaita joten ei tarttis ostella lisää ollenkaan.
Kiva että joku muukin ostelee. Vauvalle meillä on paljon kaikkea, mutta miten vaikeaa onkaan panostaa itseensä, hohhoi.
Saako kysyä, että missä ne on alennuksessa? :)
Itse en raaskisi ostaa noin suurella summalla kerralla. Ostaisin varmaan yhden tai kaksi paitaa. Mutta se on totta, että niillä on hyvä jälleenmyyntiarvo.
Ja voi sitten kun ei tarvitse enää myydä eteenpäin. Moni arvostaa laatua.
Nettiemosta löysin, 28 euroa halvimmat peruspaidat. :)
En mäkään normaalisti raaski näin paljoa ostaa kerralla, mutta ajattelin että kun ovat alennuksessa niin ostetaan nyt sitten. :D Useimmissa on kyllä vaan joku XL jäljellä ja joku sellainen väri, jota en huolis. Mutta näinkin paljon löysin silti ostettavaa.
viikonloppuna 5-vuotiaalle aurinkosuojavaatteita 160 €:lla.
Sillä sai 2 paitaa ja yhdet housut.
Viime kesältä onneksi vielä sopii yhdet housut ja yksi paita.
Kaipa noilla kesän pärjää.
Imetyspaidat helpottaa imettämistä, vauvaelämää muutenkin :)