Huolestuisitko tällaisesta?
haluaisin mielipiteitä että olenko vainoharhainen vai huolestuisiko joku muukin tällaisesta asiasta mieheen liittyen. En ole vielä ottanut asiaa puheeksi miehen kanssa mutta otan jos tulen siihen tulokseen että on syytä huolestua. Eli siis, mies oli viime kuussa matkalla ulkomailla, toisessa kotimaassaan. Hänellä on siellä sukua ja ystäviä, en ole itse ollut vielä mukana siellä hänen kanssaan mutta seuraavalla kerralla olemme matkustamassa yhdessä. Mies oli matkalla pari viikkoa ja olimme yhteydessä päivittäin matkan aikana, hän kertoi kuinka kävi ystäväporukalla rannalla yms ja teki retkiä ystäväporukalla sinne sun tänne. Porukkaan kuului kuulemma useita ystäviä, olivat siis isommalla porukalla siellä liikkeellä. Miehellä on paljon naispuolisia kavereita joka on toki ok, porukassa oli kuulemma sekä naisia että miehiä.
Matkalta tultuaan mies näytti mulle matkakuvia koneeltaan, mutta eilen katsoin kuvia hänen kamerastaan ja mulle oli selvästi näytetty koneelta vain pieni osa kuvista. Kamera on täynnä kuvia hänestä ja yhdesta samasta naisesta, kuulemma hänen hyvästä ystävästään. Joissain kuvissa oli myös tämän naisen lapsi mukana, on kuulemma eronnut. Laskin että kuvia tästä naisesta oli yli 100. Oli paljon rantakuvia noilta reissuilta mutta yllätyin kun yhdestäkään muusta kaverista ei ollut kuvaa vaikka olivat isommalla porukalla liikkeellä. Noilta rantareissuilta oli siis vain kuvia miehestä tämän naisen kanssa ja naisesta yksin. Nuo reissut olivat parin yön pituisia jossain rantahotellissa tms jossa kaveriporukka kuulemma yhdessä yöpyi.
Mulla alkoi hälytyskellot soida kun näin nuo kuvat. Mies ei ole kameraansa mitenkään piilotellut ja ihan antaa mun kyllä lupaa kysymättä katsella kamerastaan kuvia. Kertokaas mielipiteitänne ennenkuin otan asian puheeksi miehen kanssa!
Kommentit (8)
Mukana oli siis muitakin, vai oliko ne otettu itselaukaisijalla? Koska miehesi ei halua piilottaa kameraa (vai oliko se puhelinta?), hän on varmasti valmis vastaamaan kysymyksiisi. Ehkäpä hän ajattelee, että koska nainen on toisessa maassa, ei suhteella ole tulevaisuutta eikä sinulla siksi syytä huoleen.
ja olikohan yksi sellainen missä istuivat keskenään ravintolapöydässä tms, ehkä olivat pyytäneet tarkoilijaa tms nappaamaan kuvan. Mutta ei yhtä ainoaa kuvaa muista kavereista..illalla otan asian puheeksi kun pääsemme töistä.
ap
mua jäi nyt vaivaamaan että miten kävi?? mitä mies vastasi? nostan ylös jos ap sattuisit olemaan paikalla
kiitos viesteistänne. En päässyt vastaamaan aiemmin enkä meinannut löytää ketjuani. Otin asian puheeksi tuosta viestistäni seuraavana iltana. Mies vaikutti keskustellessamme ihan normaalilta, ei panikoinut tms tai näyttänyt hermostuneelta. Hän ihmetteli miksi epäilin hänen olleen kahdestaan sen naisen kanssa, ja sanoi että kyllä muutkin olivat ilman muuta mukana. Näytin kuvat hänelle kamerastaan ja ihmettelin miksei niissä näy ketään muita. Nuo kameransa muistikortilla olevat kuvat on kuulemma muiden ottamia kuvia jotka hän on tallentanut muistikortille koneelta. Voiko niin tehdä?? :-O Oletin ilman muuta että jos kameran muistikortilla on kuvia ne on otettu sillä kameralla. Mies vähän näytti loukkaantuvan kun epäilin häntä enkä luota, mutta ei tuosta mitään riitaa sitten tullut vaan keskusteltiin rauhallisesti. En kyllä tiedä uskallanko nyt niellä tuon selityksen.
ap
tämän palstan kävijöiden mielipiteillä ole väliä asiassa. Sinä kysyt asiasta mieheltäsi.
tallentanut kuvat muistikrttiinsa? Miksi?
En tiedä voiko noin tehdä, mutta en oikeen ymmärtänyt tuota selitystä :)
oletteko samaa uskontokuntaa miehesi kanssa?
voi olla ettei tuossa ole mitään syytä huoleen, mutta oman mielenterveyden kannalta kannattaa ottaa asia puheeksi ja saada mies kertomaan miten asia on. Senkun otat asian puheeksi heti kun mahdollista niin ei vaivaa sinua sen enempää.