Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun piti pestä tavallinen tamponi ja käyttää uudestaan...

Vierailija
29.03.2011 |

Olen töissä, ja unohdin tamponit kotiin. Ei ole mitään, mitä voisin käyttää suojana. Vessassa huuhdoin sen käytetyn tamponin vesihanan alla ja puristelin vedet pois. Kauankohan sillä pärjää :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessapaperikin olisi ollut parempi. Itse olisin kysynyt joltain työkaverilta suojia.

Vierailija
2/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäät sillä ehkä tuon kerran jos ihan pakko on noin tehdä. Kysy työtovereilta sidettä, käy työterveysasemalla (jos on liki) tai kipaise lähi-ärrälle tms.. käykö mikään vaihtoehto? Pakko sun on vaihtaa se tamponi vaikka sitten vaihtoehtoon mistä et pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se pitää hetken ainakin jollei megamenkat ole. Käyt useammin wc:ssä vaihtamassa. Mä olen joskus niin tehnyt. Kierrä se wc-paperi alkkareiden ympärille niin ei mene ruttuun housuissa niin helposti.

Vierailija
4/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja työkaveri on mies.

Toisikohan noutopizza siteitä :)

Pitää kokeilla kohta sitä vessapaperia.

Toimistoteippiä ajattelin että voisi laittaa housuihin, ettei mene läpi.

Mitäs muuta voisi käyttää?

Vierailija
5/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi soittaa äidille/miehelles/siskolle/kaverille/kenelle tahansa tuomaan jotain?

Ota hyvä ihmine se tamponi pois, sulla on pian tulehtdus...

Vierailija
6/6 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä, ja unohdin tamponit kotiin. Ei ole mitään, mitä voisin käyttää suojana. Vessassa huuhdoin sen käytetyn tamponin vesihanan alla ja puristelin vedet pois. Kauankohan sillä pärjää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan