Mun piti pestä tavallinen tamponi ja käyttää uudestaan...
Olen töissä, ja unohdin tamponit kotiin. Ei ole mitään, mitä voisin käyttää suojana. Vessassa huuhdoin sen käytetyn tamponin vesihanan alla ja puristelin vedet pois. Kauankohan sillä pärjää :(
Kommentit (6)
pärjäät sillä ehkä tuon kerran jos ihan pakko on noin tehdä. Kysy työtovereilta sidettä, käy työterveysasemalla (jos on liki) tai kipaise lähi-ärrälle tms.. käykö mikään vaihtoehto? Pakko sun on vaihtaa se tamponi vaikka sitten vaihtoehtoon mistä et pidä.
kyllä se pitää hetken ainakin jollei megamenkat ole. Käyt useammin wc:ssä vaihtamassa. Mä olen joskus niin tehnyt. Kierrä se wc-paperi alkkareiden ympärille niin ei mene ruttuun housuissa niin helposti.
Ja työkaveri on mies.
Toisikohan noutopizza siteitä :)
Pitää kokeilla kohta sitä vessapaperia.
Toimistoteippiä ajattelin että voisi laittaa housuihin, ettei mene läpi.
Mitäs muuta voisi käyttää?
Etkö voi soittaa äidille/miehelles/siskolle/kaverille/kenelle tahansa tuomaan jotain?
Ota hyvä ihmine se tamponi pois, sulla on pian tulehtdus...
Olen töissä, ja unohdin tamponit kotiin. Ei ole mitään, mitä voisin käyttää suojana. Vessassa huuhdoin sen käytetyn tamponin vesihanan alla ja puristelin vedet pois. Kauankohan sillä pärjää :(
vessapaperikin olisi ollut parempi. Itse olisin kysynyt joltain työkaverilta suojia.