Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut ilkeä esimies?

Vierailija
28.03.2011 |

Millä alalla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiovarainministeriössä.

Vierailija
2/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloustavaraosastolla. Pomo oli kuin piru ensimmäiset kaksi vuotta. Syykin sitten selvisi, kun vihdoin raskautui ja muuttui aivan toiseksi ihmiseksi.

Purki kaiken turhautumisensa lapsettomuudesta alaisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui mm. kerran koko osaston työntekijät tyyliin, ettei teistä yhtäkään enää palkattaisi tänne. Suurella osalla hoitajista 20v työkokemus ja motivoitunut henkilökunta.

Esimies oli vähemmän koulutettu, edennyt muita reittejä kuin koulutuksen myötä.

Vierailija
4/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savo.

Vierailija
5/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloustavaraosastolla. Pomo oli kuin piru ensimmäiset kaksi vuotta. Syykin sitten selvisi, kun vihdoin raskautui ja muuttui aivan toiseksi ihmiseksi.

Purki kaiken turhautumisensa lapsettomuudesta alaisiinsa.

Itsekin oli tavaratalossa töissä ja pomo lapseton. Aivan piru koko akka, vihasin sitä kenkienkopinaa mikä paljasti että se nainen on tulossa.

Vierailija
6/19 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljättä päivää töissä kun tää tulee sinne, ja alkaa käyttäytymään todella ilkeästi. Ihmetteli, miten olen niin hidas ja mitä olen työaikanani oikein tehnyt... Jeps, mua opastettiin muutama tunti isoa aluetta ja sitten jätettiin yksin. Tein kaikki hommat, mutta en niin nopeasti kuin vakkarisiivooja.

Alue oli mulle uusi ja kaikkea ei edes opastettu vaan seurasin karttaa, mistä näki siivottavat alueet...

kuitenkin ajaksi oli mulle sanottu 7 tuntia, ja kun tein 6 tunnissa, olin kuulemma liian hidas.

Vierailija
7/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alalta. Vein työnjohtajalle psykiatrin kirjoittaman pitkän sairauslomalapun.

Työnjohtaja kysyi: Koputtaako se lääkäri kädellään päähäsi saadakseen selville milloin olet taas työkykyinen?

No eipä tarvi koputella, kuntoutustuki alkaa perjantaina juosta ja sitten eläke. Työt on tehty.

Vierailija
8/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla olen ja mukava, reilu, joskin napakka pomo on!

Vierailija
9/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyinen naisrehtori koulussamme ei ole ilkeä vaan kiva ja tukee alaisiaan.

Vierailija
10/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkeikäinen nainen, joka ei millään tajunut, että olisi aika lähteä.

Vierailija
11/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli inhottava esimies. Miespuolinen ja juoruili mun yksityiselämän asioita koko yksikölle. Olisi silloin joskus pitänyt ilmoittaa hänestä jonnekin ylemmälle taholle, mutta en jaksanut. Vaihdoin kivempaan duunipaikkaan.

Vierailija
12/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa. 50-vuotias nainen. Talouspäällikkö. Piti meitä muita vähälahjaisina ja tyhminä. Kyseenalaisti lähes kaiken mitä teimme ja hymähteli pilkallisesti päälle. Jos tänään sovittiin jotain, se ei enää seuraavalla viikolla pätenytkään. Muutti toimenkuvia jatkuvasti jostain kumman syystä. Arvosteli, panetteli ja valehteli meistä omalle esimiehelleen.

Vierailija
13/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välinpitämättömiä lusmuja on ollut

Vierailija
14/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sattunut reitille, kaikki samassa isossa hlöravintolaketjussa. Yksi oli kuitenkin ylitse muiden, huusi alaisilleen ja arvosteli koko ajan, mutta kun sitten kuuli että olen vaihtamassa työpistettä, osti ruusuja mulle ja yhdelle toiselle alaiselleen hyvästä työpanoksesta! En jääny sinne kuitenkaan, koska oli sellainen käskyttäjä, ja piti arvossa vain miespuolisia alaisiaan.

Vierailija
15/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa ja arvostelee muitten kuullen. On saanut varoituksia, mutta joku taho ilmeisesti suojelee. Ei näköjään haittaa, vaikka hoitajia pitkillä sairauslomilla henkisistä seikoista.

Vierailija
16/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelufirmasta. Poistuu ovet paukkuen kokouksista, ellei hänen mielen mukaan asiat suju.

Itkettää alaisiaan, todella ilkeä suustaan.

Vierailija
17/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikön johtajana, sillä käy kaikki kateeksi työntekijöissä, myös osaaminen. Suhteilla saanut oman työpaikan.

Vierailija
18/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta helvetin ajattelematon. Jouduin selkäni takia sairaslomalle raskausaikana. Vein seirasloma-lappua niin kysäisi aionko tulla enää takaisin ennen äitiysloman alkua. Toinen työkaveri oli saanut lääkäriltä lähetteen tutkimuksiin sairauden vuoksi, joka oli tappanut hänen äitinsä ja veljensä. Pomo kysyi onko lääkärin tutkimuksia varten määräämä sairasloma palkallista vai palkatonta vapaata.

Pitää itseään liian empaattisena ja ylikompensoi sitä olemalla turhankin tiukka. Mukava tyyppi siviilissä, mutta olisi onnellisempi jossain muualla kuin henkilöstöhallinnossa.

Vierailija
19/19 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ilkeä naisesimies löytyi myös Fonectalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan