Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa päivärutiininne Vauva -lehden tapaan
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen kokenut kolmen lapsen äiti. Kaikki lapseni olen synnyttänyt ainoalla oikealla tavalla, alatiesynnytyksellä. Väliliha on leikattu joka kerta, ja olen sitä mieltä, että se tulisi leikata myös sektio-"äideiltä". Silmä silmästä, väliliha välilihasta.
Aloitan aamuni laittamalla muutaman madon koukkuun, ts. laitan vauva-palstalle muutamia egoani pönkittäviä, provosoivia viestiketjun aloituksia. Hyviä aiheita ovat esimerkiksi synnytystapa, imetys, kiinteään ruokaan siirtyminen ja oikeat kasvatuskeinot. Kaikkiin on olemassa vain yksi ainoa oikea tapa, minun tapani. Seuraan päivän mittaan viestiketjuja, ja laitan vettä myllyyn parhaani mukaan. Enhän pysty muutakaan tekemään, koska olen vankina lasteni kanssa kotonani.
En enää edes yritä saada apua ongelmiini yhä väheneviltä ystäviltäni, koska täällä palstallahan on lukemattomia saman- ja etenkin erihenkisiä ihmisiä. Täällä on helppo paeta elämää asuntoni ulkopuolella. Koska en itse pääse vankilastani mihinkään, myös muiden pitäisi kokea sama kohtalo. Te muut ette tiedä mitään meidän oikeiden tosiäitien elämästä!