Miksi nuorille ei saisi puhua ihmisistä jotka muuttuneet homosta heteroksi?
Kommentit (43)
Seksuaalisuus muutenkin on vähän semmoinen häilyvä juttu ylipäätään ja ihminen voi kyllä vaikuttaa siihen.
ettei kaikki ole biseksuaaleja kuten sinä!!!
vastenmieliseltä tuntuisi, miten muka nuorista ei, kun seksuaalisuus voi muutenkin olla hämmentävä ja ujostuttava asia? En oikein usko, että on tavallista kokeilla homoseksuaalisuutta jos on hetero.
Seksuaalisuus muutenkin on vähän semmoinen häilyvä juttu ylipäätään ja ihminen voi kyllä vaikuttaa siihen.
ettei kaikki ole biseksuaaleja kuten sinä!!!
Moni on sanonut ihan samaa.
Monet ihmiset on pikkusen biseksuaalisia. Sen verran että kokeilut kiinnostaa ja voivat jotenkuten nähdä itsensä homoseksuaalisessa suhteessa. Mutta on myös sellaisia ihmisiä jotka ei todellakaan koe että heterous (tai homous) voisi joksikin muuttua koska se vaan on ihan MAHDOTONTA!
Mä en itse usko, että sataprosenttista heteroutta on olemassakaan, mutta tätä ei kannata sanoa, koska oon saanut siitä silmittömiä palstahyökkäyksiä.
Joskus se häilyvä prosentti tarkoittaa vain, että osaa arvostaa naiskauneutta tai vilkaisee naapurin rouvan terhakoita tissejä hetken liian pitkään, joskus se tarkoittaa ihastumista, joskus kokeiluja. Se, että hyökkää noin voimakkaasti jonkun ihmisen mielipidettä vastaan, osoittaa lähinnä sen, että itsellä on isoja, käsittelemättömiä ongelmia asian kanssa.
Monet ihmiset on pikkusen biseksuaalisia. Sen verran että kokeilut kiinnostaa ja voivat jotenkuten nähdä itsensä homoseksuaalisessa suhteessa. Mutta on myös sellaisia ihmisiä jotka ei todellakaan koe että heterous (tai homous) voisi joksikin muuttua koska se vaan on ihan MAHDOTONTA!
Mä en itse usko, että sataprosenttista heteroutta on olemassakaan, mutta tätä ei kannata sanoa, koska oon saanut siitä silmittömiä palstahyökkäyksiä.
No hyvä on, sitten on olemassa 99,99% heteroutta. Miksi sulle on niin vaikea ymmärtää, että osalle ihmisistä olisi järkyttävää henkistä väkivaltaa se että joutuisi seurustelemaan saman sukupuolen kanssa. Olen itse miettinyt tätä asiaa ehkä tavallista enemmän siksi, että mulla oli vaikea lapsuus ja todella huono isäsuhde joka sai tuntemaan syvää epäluottamusta miehiä kohtaan. Välillä ihan oikeasti ajattelin että onhan mun pakko olla lesbo kun miehet näin pelottaa ja heidän kanssan seurustelu on niin vaikeaa. Kerran jo päätinkin että okei, olen lesbo! Sitten yritin toteuttaa sitä käytännössä ja siitä ei todella tullut yhtään mitään. Olen hetero, piste. Kiinnostun seksuaalisti vain miehistä eikä se asia muutu yhtään miksikään. Miksi minä en saa olla tällainen?!!! Kyllä jos joku nyt yrittäisi pakottaa mua jollekin eheytymisleirille jossa minusta tehtäisiin lesbo niin ovenkarmeista pitäisin kiinni.
että joidenkin mielestä vaihtoehtoja on?
Jos ei sulle, niin jollekin muulle voi olla. Miksi haluat pakottaa kaikki samanlaisiksi kuin sinä?
No hyvä on, sitten on olemassa 99,99% heteroutta. Miksi sulle on niin vaikea ymmärtää, että osalle ihmisistä olisi järkyttävää henkistä väkivaltaa se että joutuisi seurustelemaan saman sukupuolen kanssa. Olen itse miettinyt tätä asiaa ehkä tavallista enemmän siksi, että mulla oli vaikea lapsuus ja todella huono isäsuhde joka sai tuntemaan syvää epäluottamusta miehiä kohtaan. Välillä ihan oikeasti ajattelin että onhan mun pakko olla lesbo kun miehet näin pelottaa ja heidän kanssan seurustelu on niin vaikeaa. Kerran jo päätinkin että okei, olen lesbo! Sitten yritin toteuttaa sitä käytännössä ja siitä ei todella tullut yhtään mitään. Olen hetero, piste. Kiinnostun seksuaalisti vain miehistä eikä se asia muutu yhtään miksikään. Miksi minä en saa olla tällainen?!!! Kyllä jos joku nyt yrittäisi pakottaa mua jollekin eheytymisleirille jossa minusta tehtäisiin lesbo niin ovenkarmeista pitäisin kiinni.
että joidenkin mielestä vaihtoehtoja on?
Jos ei sulle, niin jollekin muulle voi olla. Miksi haluat pakottaa kaikki samanlaisiksi kuin sinä?
Mutta minusta on väärin, että ylipäänsä katsotaan jokin valinta oikeammaksi kuin toinen. Miksei kaikki ihmiset voisi valita kukin oman luontonsa mukaan sellaisen kumppanin josta löytää itselleen sielunkumppanin ja parhaan partnerin. Miksi niitten jotka on biseksuaaleja pitää juuri se heterous valita? Missä menee raja? Kuka sen määrittelee että miten hetero/homo/biseksuaali ihmisen pitää olla ennekuin se "saa" valita vapaasti.
Itse uskon että ihminen ei ole mikään ameeba jonka seksuaalisuus voi muotoutua miten sattuu. Siitä on todisteena lähes kaikki kulttuurit maailmassa.
Oikea homo ei muutu heteroksi koskaan, millään. Eri asia ovat nuoruuden biseksuaalikokeilut, kuuluvat ihan normaaliin kehitykseen eivätkä tee heteroista homoja tai päinvastoin.
Oikea homo ei muutu heteroksi koskaan, millään. Eri asia ovat nuoruuden biseksuaalikokeilut, kuuluvat ihan normaaliin kehitykseen eivätkä tee heteroista homoja tai päinvastoin.
Ja siis yksikään hetero ei myöskään ole muuttunut homoksi, monille vain kestää aikansa ennen kuin tulevat kaapista ympäristön nuivan suhtautumisen takia.
itseään jos sukupuolisen suuntautumisen vaihtaminen onnistuisi tuosta vaan. Ja varmasti erittäin suuri osa homoseksuaalisista nuorista on ensin pakottanut itsensä kokeilemaan heteroseksuaalisuutta kuka milläkin tasolla.
Montaks kuollutta homoa tunnet?
homoseksuaalisilla nuorilla on kohonnut itsemurhariski. On myös todettu että eheytymisterapia nostaa itsemurhariskiä.
Sanopa sinä että montako kuollutta homonuorta vuodessa on mielestäsi sopiva ja hyväksyttävä määrä? Niin että voit hyvällä omallatunnolla jatkaa homodissauskampanjaasi?
Montaks kuollutta homoa tunnet?
homoseksuaalisilla nuorilla on kohonnut itsemurhariski. On myös todettu että eheytymisterapia nostaa itsemurhariskiä.
Sanopa sinä että montako kuollutta homonuorta vuodessa on mielestäsi sopiva ja hyväksyttävä määrä? Niin että voit hyvällä omallatunnolla jatkaa homodissauskampanjaasi?
Sexual orientation
There is evidence of elevated suicide risk among gay and lesbian people. Homosexual females are at the greatest chance to attempt suicide in comparison to homosexual and straight males and straight females; however, homosexual males are at greatest risk to succeed.[5]
Bryan, Craig; Rudd David (2006). "Advances in the Assessment of Suicide Risk". Journal of Clinical Psychology 62 (2): 185–200. doi:10.1002/jclp.20222. PMID 16342288.
Homoseksuaalit tekevät nuorina kansainvälisten tutkimusten mukaan jopa kolme-neljä kertaa enemmän itsemurhia kuin heterot, kertoi HS.fi-uutissivusto marraskuussa.
että kirkosta erotaan näiden kampanjoiden takia. Kirkollahan ei ole mitään tekemistä näiden kanssa. Ja nythän myös Räsänen puolueineen irtisanoutui tästä kampanjasta.
Nykyäänhän tilataan monenlaisia tutkimuksia eri tarkoitusperien mukaan.
Ja nythän myös Räsänen puolueineen irtisanoutui tästä kampanjasta.
Muodollisesti irtisanoutui hehkutettuaan ensin miten UPEAA on että Anni on näin valinnut jeessuksen tien.
Ei se sitä tarkoita että olisi homo. Heterokin voi kokeilla mutta päätyy sitten kuitenkin suhteeseen sen sukupuolen kanssa joka oikeasti kiinnostaa. Tämä näkyy erityisen hyvin siinä, että vaikka sateenkaariperheiden lapset kokeilee enemmän kuin heterojen lapset, he valitsevat kuitenkin elämänkumppaninsa samassa suhteessa kuin heteroperheidenkin lapset.