Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin sairaalaan? Supistuksia...

Vierailija
27.03.2011 |

Uudelleen synnyttäjä olen ja viikkoja 41+4. Supistellut harvakseltaan pitkin päivää, ja klo 20-22 n. 15 min välein, ja nyt puoli tuntia alle 10 min välein.

Milloin sairaalaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeät parempaa kivunlievitystä saada. Onnea matkaan! :)

Vierailija
2/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotin kotona niin kauan kun pystyin, eli kun autoon pääsin en olis kestänyt hetkeäkään mutta oli pakko. Kun pääsimme sairaalaan, olin 9cm auki. en kerinnyt saamaan epiduraalia. Kuitenkin olin vielä pari tuntia synnytyssalissa että vauva syntyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä lähti hakemaan lapsenvahtia paikalle, eiköhän tästä sitten lähdetä kohta puoliin. Täytyy vielä soitella synnärille...

Vierailija
4/10 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tuntia sitten, mutta mulla onkin 'oma ohjeistus'...

Vierailija
5/10 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun päästiin sairaalaan, olin auki vasta 2-3 cm. Supistukset oli kuitenkin silloin jo ihan helvetillisiä ja sain onneksi epiduraalin, joten oli mulle juuri oikea aika. Sairaalassa juttu etenikin sitten nopeammin.

Vierailija
6/10 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin synnärille ja sanoivat, että kun mitään riskitekijöitä ei ole ja sairaalanlähtösyynä on vain supistukset, niin voin hyvin olla kotona niin pitkään, kuin kivuilta kestä. Kävin sitten maate tuohon sohvalle ja sitten ne alle 10 minuutin supistukset hieman harveni ja nyt yön aikana on supistellut 10-18 minuutin välein, eniten 12 minuutin välein.

Eihän nukkumisesta ole mitään tullut, kun supistukset on sen verran kipeitä. Mutta jotain uuttakin, äsken tuli limatulppa.

Mitähän sitä tässä keksis... Ei muuta kuin odottelua:)

T:ap

Vierailija
7/10 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulppa irti ---> sairaalaan!

asut varmaan helsingissä? vittu ne pidättää ihmisiä kotona ihan viimeiseen asti kun mamut täyttää sairaalat..

nyt lähdet. HETI

Vierailija
8/10 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin minäkin synnärille ja sanoivat, että odottele vielä vähän aikaa. Odottelin ja supistukset loppuivat. Minulla oli noita kivuiliaita supistuskohtauksia kaksi kertaa ennen varsinaista synnytystä. Molemmat viikolla 41+ jotain.

Hyvin ehdin sairaalaan.

Vierailija
9/10 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kuopuksen aikaan oli tuollaista. En sitten jaksanut arvuutella vaan lähdin. Paikat oli 5cm auki. Sairaalaan jäin.

Vierailija
10/10 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulpan irtoamisen takia ei tarvitse lähteä samantien sairaalaan. Tulppahan voi irrota vaikka viikkoa ennen kuin synnytys oikeasti käynnistyy.

tulppa irti ---> sairaalaan!

asut varmaan helsingissä? vittu ne pidättää ihmisiä kotona ihan viimeiseen asti kun mamut täyttää sairaalat..

nyt lähdet. HETI