Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet tykkää lyhyistä naisista.

Vierailija
27.03.2011 |

Lyhkäsillä naisilla on paremmin vientiä kuin normipituisilla tai taviksilla

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nainen=pieni pillu.

M37

Vierailija
2/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noin yleismaailmallisesti halutuimpia ole mallit + 170 cm.

Olen itse 155 cm ja naimisissa 10 vuotta. Olen aina olut baarissa "kuumaa kamaa", enkä ole ollut pidempiä aikoja sinkkuna 17 v jälkeen.

Ehkä siis totuuden siemen tässä aloituksessa :) Olen nätti, ikäistäni nuorempi, mutta en missään nimessä mallityttöainesta tai missi. Ihan tavallinen, sporttinen tavallista lyhyempi nainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lyhyempi ja lihavampi, sitä parempi miesten mielestä.

Vierailija
4/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI tykkäävät samoista asioista. Kyllä. Näinhän se on. Me naiset taas ollaan ihan eri maata, jokaisella on omanlaisensa maku. Eikö jännä?

Vierailija
5/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa on ollut vientiä 172 cm pitkänäkin.

Vierailija
6/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä aina ollut paljon vientiä "vaikka" olenkin 174cm, mutta niin on kyllä ystävällä joka on 160cm ja siskoni varsinainen miestennielijä 175cm...

En jaksa uskoa, että pelkästään pituudella olisi mitään osaa tai arpaa. Varmaan jos ei muita ulkonäöllisiä avuja ole niin lyhyys ja pienikokoisuus on sit hyvä juttu.:-)

Vierailija
7/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen 182 cm

Vierailija
8/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ihmeteltiin kavereiden kanssa, kun sellaiset muutamaa vuotta minua nuoremmat ja hyvännäköiset miehet käyvät perääni ihan kuumana! Eilenkin sain käteeni 31 -vuotiaan insinöörin puh. numeron, ihan oikeen kunnon jenkkityyliin, vaikka olen niin hurjan pitkä! Sitä edellisellä baarireissulla puheilleni tuli pitkä ekonomi ja myöhemmin vielä aivan käsittömättömän komea 30 v insinööri, jonka hyväksyin just fb -kaveriksikin.

Pitäisikö niitä käydä vähän valistamassa, että tykkäävät kyllä nyt ihan liian pitkästä naisesta. Semmoinen touhuhan on lopetettava heti alkuunsa. Jos tulee vielä joku joskus jotain yrittämään, kerron heille tämän av -totuuden ja rukoilen heidän valaistumisensa puolesta.

Vierailija
9/9 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat siitä vekkuleita eliöitä, että ne ovat myös yksilöitä. : O Ajatelkaa! Miten vallankumouksellinen idea! Saattaa siis ihan oikeasti olla miehiä, joiden silmää pitkä miellyttää enemmän kuin lyhyt. Ja toisinpäin! Kauheaa.