Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Epämiellyttäviä kokemuksia lääkärikäynneistä?

Vierailija
26.03.2011 |

Olin mieslääkärillä gynetarkastuksessa terveyskeskuksessa. Tutkimuksen aikana katsoi tiiviisti silmiin ja kun puin vaatteita (ei ollut verhoa), mies hymyillen katsoi pukemistani ja jutteli jotain ja oli ihan kääntänyt tuolin minuun päin. Oli tosi kiusallinen olo. Yäk.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että koskettaminen voi olla ensimmäinen askel uuteen läheisyyteen ja sanoi että ihminen tarvitsee kosketusta. Sitten kysyi, että uskallettaisiinkohan me kokeilla sitä pitämällä kädestä kiinni (siis minä ja hän). Olin ihan hiljaa ja sitten se vaihtoi aihetta. :P

Vierailija
2/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kavahtelin vähän kosketusta. lääkäri tuumasi, että sano jos OIKEASTI sattuu, tuli vähän inhottava fiilis, enkä tosiaan viitsinyt kertoa kun sattui, ei tullut vertakaan niin ei varmaan olisi kelvannut. ja oli aikaisemmista ja myöhemmistä gyneistä kovakouraisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika tippui n. 2 m matkan ulkona ja sai "reiän" otsaan. Soitin hädissäni ea:han jossa kehotettiin ajamaan sinne (olin tosi turvallinen kuski kaahatessani). Päivystyksessä odotin 2 tuntia (pikkukaupunki) ennen kuin päästiin näyttämään haavaa lääkäriin joka totes: ohhoh onpas se syvä! Meitä ennen meni mm. skrubu keski-ikäinen nainen joka sanoi että kun on korva vähä kipee. V*tutti kun lapsen joka ei osaa vielä ite puhua, luokkaantumista ei oteta vakavammin.

Kyseinen terv.keskus on ollut pariin otteeseen uutisissa ja otsikoissa.

Vierailija
4/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran hammasleikkaus, jonka jälkeen särki aika paljon. Olin ollut vähän aiemmin paljon isommassa hammasleikkauksessa ja siihen verrattuna tämä pienempi operaatio sattui enemmän, kun eivät särkkäritkään auttaneet. Hoito-ohjeissa sanottiin, että jos särkee tavall. enemmän, pitää soittaa, mutta valitettavasti en saanut sieltä enää ketään puhelimella kiinni, kun alkoi oikeasti vaivata se kipu.

Kerroin tikkienpoistossa kirurgille kivusta, koska ajattelin, että semmoiset asiat kuuluu kertoa. Kirurgi sanoi, että olen ylidrmaattinen. Mulle selvis siinä tikkienpoistossa, että kivun oli aiheuttanut jotain hermoa painanut massa, joka oli laitettu leikkauksessa muovaamaan ientä. Kipu nimittäin loppui heti, kun massa otettiin pois. Lääkärille en tosin sanonut tästä enää mitään, tuli hyvin selväksi, että semmoiset asiat ei häntä kiinnostaneet.

Vierailija
5/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. on ruvettu tekemään kivuliasta, sinänsä perusteltua toimenpidettä kertomatta ensin. Mieslääkäri, joka ilmeisesti katsoi, ettei monisynnyttäjälle tarvitse olla hienovarainen.

Vierailija
6/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sitten tutki rinnatkin(?!)painelemalla. Ei ollut syy mennä lääkäriin tutkituttamaan rintoja varsinkaan teini-ikäisenä. Liekö normaalia kun pyysi poistamaan paidan ja istuin tutkimustuolilla yläosa paljaana. Toki tein mitä lääkäri käski, mutta jälkikäteen ajatellen puistattaa...

Vierailija
7/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jälkitarkastuksessa ja valittelin etten vois enempää inhota tätä kyseistä tilannetta (kuin levittää haarovälinsä jollekkin keski-ikäiselle tk lekurille) ja kun lääkäri oli hommansa hoitanut tuumas että "no huhhuh, nyt se on onneks ohi!!" ensimmäinen ajatus oli että oliko se lääkäristäkin noin epämiellyttävä tehtävä ja mitä hittoa se siellä näki noin iljettävää, mutta taisi tarkoittaa (ainakin toivon niin ;) ) mun puolesta tuota huokaisuaan... näin meillä.

Vierailija
8/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sitten tutki rinnatkin(?!)painelemalla. Ei ollut syy mennä lääkäriin tutkituttamaan rintoja varsinkaan teini-ikäisenä. Liekö normaalia kun pyysi poistamaan paidan ja istuin tutkimustuolilla yläosa paljaana. Toki tein mitä lääkäri käski, mutta jälkikäteen ajatellen puistattaa...

ja hyväkin juttu. Gynen pitäisi aina tutkia myös rinnat.

Vierailija
9/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista vaivaa, mutta kauan kaiveli alapäätä sormella ja ihmetteli että missä se kohtu on? Vähän liian kauan mielestäni. Sanoi vielä, että tulen sitten toistekkin hänelle kun on asiaa?? YÄK.

Vierailija
10/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työterveyslääkärille. Hän sitten käski riisua alusvaatteisilleen, kääntyillä, kumarrella, ym.

Sitten piti mennä makuulleen sängylle ja hän väänsi lonkkia eri suuntiin.

VArmasti oli aiheellista, mutta niin epämiellyttävää... Mieslääkäri siis kyseessä.

Vierailija
11/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan tk-lääkäri. Ikinä sen jälkeen lääkäri EI ole tutkinut rintoja, jos siihen ei ole aihetta. Arvasin että joku heittää että normaalia, ei minusta. Kyseessä mieslääkäri.

t.7

Vierailija
12/12 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran hain erästä toimistotyöpaikkaa yksityisestä lääkärikeskuksesta ja mua haastatellut mieslääkäri tuijotti koko puoltuntisen suoraan rintojani. Kun kyseli asioita tuijotti rintojani...se oli äärimmäisen kiusallista ja loukkaavaa. Mulle tarjottiin paikkaa mutta onneksi sain paremmankin paikan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan