Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen saaminen eri elämäntilanteissa

Vierailija
25.03.2011 |

Kuvitellaan, että nainen tulee suunnittelematta raskaaksi alettuaan vasta seurustellessa miehen kanssa. Miettiikö sitä siinä vaiheessa raskauden jatkamista enemmän siltä kannalta, että jos suhde kariutuukin, niin miten pärjää lapsen kanssa? Enemmän kuin silloin, jos tulee suunnittelematta raskaaksi vakiintuneessa parisuhteessa, avoliitossa tai naimisissa ollessa? Pitäisikö naisen aina miettiä lapsen saantia niin, että lapsen kanssa pitäisi pärjätä myös ainoana vanhempana, yksinhuoltajana?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuus, ettei suhde kestä. Toki tämä yksinhuoltajamahdollisuus on myös avioliitossa, vaikka tietysti vakaammalla pohjalla. Mutta koskaanhan ei voi tietää, mitä elämässä tapahtuu, kuten onnettomuudet, sairastumiset ym. Toki vakaa, tasapainoinen ja pitempi parisuhde on ennakko-oletukselta tasapainoisempi kasvuympäristö lapselle. MUTTA en missään nmessä seuvoisi tekemään aborttia vain siinä pelossa, ettei tuore suhde kestä lasta, mikäli itse kuitenkin pystyisin kantamaan hänestä vastuun. Lapsi on kaikkein tärkein, lapsen etu etusijalla! Tiedän pariskunnan, jonka nainen tuli raskaaksi 2kk seurustelun jälkeen, saivat lapsen ja elävät nykyisin onnellisena perheenä yhdessä! Ei elämästä koskaan tiedä! :)

Olen sitä mieltä, että lapsen saamista tulee miettiä aina myös subjektiivisesti: olenko minä valmis kantamaan vastuun ja rakastamaan tätä lasta, tapahtui mitä tahansa. Oli sitten avioliitossa tai ei.

Onnea tulevasta vauvasta jos sellainen on teille tulossa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla