SUKLAAMUNAKETJU ja mitä niissä on sisällä ja millaista suklaata!
Nyt listataan parhaat suklaamunat. Hintoja, mitkä ihanimpia pojalle/tytölle, mitä sisällä, millaista suklaata??
Esim. mitkä ois ihania tytölle hinta/laatusuhde? Mitä Hello Kitty munissa on sisällä?
Onko jotain kivoja isoja munia tytöille ja pojile, joita kannattaisi ostaa (olettaisin että isossa munassa on kunnon yllätys eikä vaan jotain samanlaista kun pikkumunassa).
Kommentit (10)
Sisällä suklaata ja toffeta, oli jopa hieman liian makea!
Ei kai lapsille munia osteta ennen kuin sitten pääsiäiseksi?
suklaa sellaista ällöä suklaamunasuklaata (liian makeeta). ja koska se oli sellainen vähän isompi muna, sitä oli liikaa jopa lapsen mielestä.
yllätyksenä oli teroitin. ei kauheen hohdokasta edes lapsen mielestä.
Sisällä suklaata ja toffeta, oli jopa hieman liian makea! Ei kai lapsille munia osteta ennen kuin sitten pääsiäiseksi?
ja käyn kaupassa kerran viikossa - eli ens kauppareissulla niitä pitäisi ostaa.
Ja muutenkin, voisi ihan hyvin ostaa jo aiemminkin, ei se meillä niin tarkkaa ole ettei voisi syödä yhden tai pari ennen pääsiäistäkin.
Mutta niin kalliita ovat ettei ihan viittis vaan kokeilla kaikkia...
ap
joissa on tummaa suklaata. Eli kinder on mun mielestä edelleen paras.
Maksoi melkein pari euroa, suklaakuori maistui käsirasvalta ja steariinilta ja yllätys oli kaksi postimerkkiä pienempää tarraa jotka ei edes auenneet!
joissa on tummaa suklaata. Eli kinder on mun mielestä edelleen paras.
yllätykset vaan viime vuosina menneet ihan roskatavaraksi, ennen ole mun mielestä "laadukaampia", nyt ei siis pysty edes aina kasaamaan kun niin huonoja.
Ja hinta noissa aika kova... etenkin just kun laatua on vain enää suklaa.
ap
puolet valkoista, puolet maitosuklaata (vrt Kinder) sisällä vain Kitty-hahmoja (yli 30 erilaista).
joko olette ostaneet munia lapsille, ja millaisia oli???
Mietin kannataako ostaa vaikka Hello Kitty -munia...