Miheni on pettynyt minuun -tilitystä
Mieheni on pettynyt minuun puolisona että lapsemme äitinä. Hän osoittaa sen joko suoraan arvostelemalla, mutta usein kylmällä hiljaisuudella. Itse rakastan miestäni edelleen vaikka en enää haluaisi. Välillä tuntuu äärettömän pahalta ja vaikea olla reipas lapsen kanssa kun niin paha mieli.
Kommentit (2)
Joo, keskusteltu on mutta ei se kai kauhean rakentavaa ole ollut. Toisinaan taas en sillä hetkellä tiedä ärsyttäväni/tekeväni väärin ja saan sitten myöhemmin kuulla, jolloin ei edes mahdollisuutta korjata asiaa. Usein tulee toivoton olo kun tulee kerralla sitten sellainen kasa paskaa niskalle. Ei oikein tiedä mistä sitä alkaisi lapioimaan pois..
Miestäni ärsyttää ainakin se että en ole yhtä suoraviivainen kuin hän. Eli tiedä mitä haluan ja pyri siihen järkähtämättä. Mä myös huolestun ja olen stressiherkempi kuin hän ja kaipaan ja toivon tukea joihinkin asioihin. Mies haluaa selvitä yksin, ei kaipaa tukea eikä ymmärrä minun tuen tarvetta.
Ilmaisen itseäni myös epäselvästi, toisinaan tiuskin ja kaikkein ärsyttävimpänä piirteenä varmaan se että muutankin mieltäni. Mulla kun päätösten teko on hirveän vaikeaa.
Ja oletko sinä samaa mieltä näistä asioista?