Lahja ristiäisiin ei-kummilta?
Minut on kutsuttu tätinä ristiäisiin parin viikon kuluttua. Onko tapana, että muutkin vieraat kuin kummit vievät tilaisuuteen jonkin lahjan? Millainen lahja olisi sopiva? Vai vienkö vain kukkasia ja kortin?
Kommentit (7)
Mutta jos et ole vielä muistanut perhetta lapsen syntymän johdosta, sen voi toki hoitaa samalla käynnillä.
Ihan joku vaate tai lelu käy hyvin. Ei tarvii olla mitään kovin ihmeellistä.
on hyvä ei-kummilta. Muista kysyä vanhemmilta koko tai minkä tyyppistä vaattetta tykkäävät käyttää.
ei sinne oikein tyhjin käsin kehtaa kukaan mennä? Me ollaan viety esim.muumi aterimet tai jotain vastaavaa. Joka säilyy, kestää ja lapsi itse voi käyttää. Kirjakin olis varmaan hyvä lahja.
ristiäisiin puhetta. Miksi lasta pitäisi muistaa syntymän johdosta ja vielä ristiäispäivänäkin? Se on mielestäni eri asia jos ei ole vielä muistanut. Meilläkin kaikki tulivat lahojen kanssa ristiäisiin vaikka olivat jo ennemminkin muistaneet. Minun mielestäni kummit muistaa, ei muut siis ristiäispäivänä.
Taidan tosiaan viedä jonkun kirjan, josta on iloa pitkäksi aikaa.
ap
Kirja olisi kiva. Itse saatiin joitain isoja satukirjoja joita vasta muutaman vuoden päästä voi lukea, mutta iloa niistä on ollut!