Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pese juuri koskaan itseäni saippualla, entä te?

Vierailija
23.03.2011 |

En ole normaalioloissa ikinä niin likainen, että tarvitsisi pestä saippualla; se vaan kuivattaisi ihoa. Toki kesällä joutuu joskus esim. jalkoja pesemään saippualla, mutta ei talvella.

Urheilun jälkeenkin vesi riittää.

En haise ikinä hielle - enkä millekään - ja deororanttiakin käytän vaan silloin, kun muistan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot pesen saippualla jos on tullut oltua ilman dödöä ja yleensä silloinkin pitää vedelle ilman pari päivää. Ilman dödöä tulee oltua vaan kotosalla kipeänä ollessa tai niinä laiskoina päivinä jolloin en vaihda edes yöpukua pois. En edes käy päivittäin suihkussa ellei ole tullut sekstailtua tai ole järkyttävän kuuma niin kuin viime kesänä.

Vierailija
2/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalosaippuoin kerran tai kaksi viikossa, muutoin pesen suihkun yhteydessä saippualla vain tietyt paikat, en koko vartaloa. Ei mun ihoni erityisemmin kuivu, mutta ei hikoilekaan, joten en näe oikein järkeä pestä koko nahkaa joka suihkuttelun yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kainalot, ap, sääret.

Muuten en suihku- tai muuta saippuaa käytä.

Vierailija
4/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalosaippuoin kerran tai kaksi viikossa, muutoin pesen suihkun yhteydessä saippualla vain tietyt paikat, en koko vartaloa. Ei mun ihoni erityisemmin kuivu, mutta ei hikoilekaan, joten en näe oikein järkeä pestä koko nahkaa joka suihkuttelun yhteydessä.

Vierailija
5/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä otan vaahtoa kainaloin ja alapäähän.

Vierailija
6/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan joka päivä mutta viikottain. Ja kriittiset alueet useamminkin. Normaali ihminen haiskahtaa kyllä jos pidempään on peseytymättä.

Vierailija
7/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä vaan huomaa, jos ihminen ei käytä dödöä tai pese koskaan saippualla. Ominaishaju tulee läpi väkisin.

Vierailija
8/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

likasia mammoja.

Vierailija
9/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haisen herkästi varsinki ennen menkkoja.mut tiedän tällasia hajuttomia ihmisiä=9

Vierailija
10/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään pese. Siis koskaan. Enkä haise pahalta. Atooppinen ihoni ei kestä pesuaineita.

Vierailija
11/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes varpaita? Et edes alapäätä? On olemassa ihan pesunesteitä, ei ole pakko käyttää tuoksuvaa saippuaa. Pestäänhän vauvatkin pesuaineella vaikka ei hiki haise. Pesetkö vaatteita vain jos niissä näkyy tahra?

No, kukin tyylillään.

Vierailija
12/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalot ja ahterin pesen saippualla, ja kasvot siihen sopivalla tuotteella.

En varmasti haise.

Vierailija
13/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään pese. Siis koskaan. Enkä haise pahalta. Atooppinen ihoni ei kestä pesuaineita.

lapsissa erityisesti ällöttää, kun tulee niin lähelle, että haistaa kun pää haisee pahalle esim

Vierailija
14/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsissa erityisesti ällöttää, kun tulee niin lähelle, että haistaa kun pää haisee pahalle esim

mä shampoota ja deodoranttia käytän. Eikä mieskään koskaan valita, että haisisin.

Vierailija
15/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alapään Avecyd-pesunesteellä. Muuten en itseäni saippuoi, muutenkin kuiva iho.

Vierailija
16/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho parani.

Pesen itseni suolalla.

Siis käytän kristalli/vuorisuolaa sekä merisuolasaippuaa ihan päivittäin.

Hikoiluongelmakin hävisi.

Miehellä ei iho-ongelmia mutta suolaa käyttää myös, ja kesäisin ei enää edes haise hiki kun puuhailee, pitää hikirauhaset puhtaina :D

Vierailija
17/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomalla pesunesteellä pesen vain kainalot. Ja kesällä jalat. En haise hieltä ja käytän deodoranttia.

Vierailija
18/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sellainen asia, jota ei huomaa sellainen joka ei peseydy.

Vierailija
19/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvisaikaan vain kainalot ja rintakehän ja kaulan (plus tietysti hiukset ja kasvot omilla tuotteillaan). Sääret saippuoin silloin kun sheivaan, ehkä kerran viikossa. Vesi ja huuhtelun mukana valuva saippua puhdistaa kyllä muuten.

Kesällä saippuoin koko kropan jos olen käyttänyt aurinkorasvaa, ja/tai pesen jalat jos olen ollut liikkeellä sandaaleissa, paljain säärin.

Huvittaa tuo puhtaushysteeristen hajudissaus.

Vierailija
20/21 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen shampoolla hiukset ja sillä vaahdolla sitten hankaan kainalot ja häpykarvat samalla. En erikseen käytä suihkusaippuaa koskaan. Joskus jos huomaan että kainalot haisee hieltä enkä jaksa käydä kokosuihkussa, pesen kainalot käsisaippualla altaan päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä