Miesystävä palaa reissusta viikonloppuna, mitä mukavaa keksisin kotiinpaluuksi?
Ihan tähän ensin mainitsen että asutaan omissa asunnoissa, ajattelin ainakin siivota hänen asuntonsa... Pyykit (lakanat) olen jo pessyt ja jääkaapin siivosin kun oli jotain mehuja jäänyt sinne... On siis ollut reissussa jo yli kuukauden!
Mitään ruokaa en ala tekemään, koska en sitä osaa tehdä, mutta jotain nopeaa varmaan voisin jääkaappiin / pakkaseen ostaa? Olutta jääkaappiin? :D Suunnitteilla olis myös että lämmitän saunan omassa asunnossani kun sellainen kerta on.. Väsynyt hän varmasti on koska lentojen vaihtoon ja odotteluun menee yht 1,5 vuorokautta.. :/
Millä muulla tavalla voisin ottaa huomioon hänen kotiinpaluunsa? Haleja ja pusuja unohtamatta ;)
Mä olen kyllä niin innoissani hänen kotiinpaluustaan ettei mitään rajaa! :)
Kommentit (6)
Ette te tarvitse kuin toistenne läheisyyttä ja akuuttiin energiantarpeeseen vaikka kotiin tilattua pitsaa. Anna miehen nukkua väsymys pois, mutta muuten viettäkää se aika vain alasti ja lähekkäin=)
jos "ystävää" kiinnostaa bordelliviikon jälkeen. Muista kortsut ja tartunta.
Pilu riittää
jos "ystävää" kiinnostaa bordelliviikon jälkeen. Muista kortsut ja tartunta.
Tosin tässä tapauksessa reissussa oltiin oltu kuukausi.
Meillä isäntä kanssa reissutyössä ja eniten olen huomannut tosiaan että isäntä tykkää jos on ruokaa ja sänky valmiina kun tulee kotiin.
Nuo lentokoneessa ja lentokentillä istumisen on aika väsyttäviä. Ei sitä silloin ihminen halua kun syödä ja mennä lepäämään, ehkä käydä saunassa ennen nukkumista :)
Mitään kauhean monimutkaista, yltiöromanttista tms en suosittele heti..sitten vasta kun mies on nukkunut :)
ihanan positiivinen viesti, tuohon sinun listaasi ei ole kyllä mitään lisättävää, miehesi on varmasti todella kiva palata puhtaaseen kotiin ja puhtaiden lakanoiden väliin nukkumaan.
ja se olut;)
Osta jääkaappiin valmiksi miehen lemppariaamiastarvikkeet ja ainekset lempiruokaan. Ihanaa jos ei heti tarvitse lähteä kauppaan. Pakastimeen voisin hankkia vaikkapa pitsaa ja jäätelöä ja kylmä olut kuulostaa suorastaan täydelliselle. En tiedä kaipaisinko pitkän matkan jälkeen muuta kuin täyden jääkaapin, saunan ja kylmän oluen. Ehdottomana boonuksena rakkaan viereen nukahtaminen.