Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kadottaisit sekä kihla- että vihkisormuksesi, ostaisitko tai ostaisiko miehesi

Vierailija
22.03.2011 |

sinulle uudet vai olisitko sitten loppuelämän ilman sormuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse haluaisin hankkia uudet mutta mies on sitä mieltä että "nehän olivat vaan rinkulat, rakkaus on ihan jotain muuta" ja on sitä mieltä ettei uusia kannata hankkia:( Itsellään on edelleen sormus tallella ja sitä käyttää jatkuvasti.

Tokihan se on totta että rakkaus on jotain muuta kuin sormukset mutta silti minusta olisi kiva jos olisi sormukset mitä pitää merkkinä avioliitosta.

Vierailija
2/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahoja ei meillä ole eritelty, kovamerkitty tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ja kalliimpi mitä tämä alkuperäinen on. Ottaisin yhen ison timantin kolmen pienen sijaan ja kyllä siihen joku toinenki sormus sitten rinnalle hankittais.

Vierailija
4/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei kertaakaan.

Taitaa olla molemmilla hukassa, omaani en ainakaan ole nähnyt pariin vuoteen...

Meillä kun liitto ei ole jalometallista kiinni :)

Kauanko olette olleet naimisissa?

Vierailija
5/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan siitä pitänyt, joten ostin uudena ja aivan ihanan tässä vasta :)

Vierailija
6/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormukset, kun mies ne osti. Olen meistä se varakkaampi, joten ostaisin varmaankin itse itselleni vähän kivemmat (en kuitenkaan mitään mielettömiä timanttiluomuksia, kun eivät ole tyyliäni, mutta ehkä teettäisin kultasepällä jotenkin persoonallisemmat rinkulat).

Vierailija
7/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nytkin ilman sormuksia, kun valkokultaiset sisälsivätkin yllättäen jotain nikkeliä enkä voi pitää niitä =(

Ollaan kyllä puhuttu että mennään tatuoijalle =)

Vierailija
8/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 euroa aikanaan :) Niitä valmistetaan vielä, joten varmaan ostaisimme samanlaiset tilalle, koska miehellä on samanlainen kihlasormus, kuin minulla. On siis ainoa sormus, jota pitää. Nätit hopeiset sormukset, joilla on paljon enemmän tunnearvoa, kuin rahallista arvoa.

Vierailija
9/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teille joiden miehet ostaisivat ilman muuta uudet sormukset tilalle.

"se jonka miehen mielestä sormukset ovat vaan rinkulat eikä niitä kannata uusia hankkia"

Vierailija
10/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteisillä rahoilla, mutta ei enää kihlasormusta, kun sen osto olisi aika turhaa...

Vierailija
11/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sormuksia muutenkaan.

Vierailija
12/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mentäisiin yhdessä ostamaan? En haluaisi mieheni ostavan mitään "yllätyssormuksia", mutta toisaalta kun iso ostos on kyseessä, niin ehkä kaipaisin miestä makutuomariksi.

Sormukset varmaan tulisi hankittua, vaikka viime aikoina olen pitänyt niitä hirveän vähän.

Vierailija
13/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei hukkaa koko sormea samalla.

Vierailija
14/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisimme yhdessä, koska meillä on yhteiset rahat.

Vierailija
15/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista sormuksistamme teetin erosormuksen siihen lisää timantteja 2 kpl kun pääsin paskasta eroon.Sen saa sitten tyttäremme aikoinaan itselleen!

Vierailija
16/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei kertaakaan.

Taitaa olla molemmilla hukassa, omaani en ainakaan ole nähnyt pariin vuoteen...

Meillä kun liitto ei ole jalometallista kiinni :)

Vierailija
17/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tismalleen samanlaisen kuin ensimmäinenkin sormus. Mulle ei ole/ollut niin tärkeää, että miehellä on sormus. Miehelle sormuksen pitäminen on kuitenkin tärkeää. Ei siis vaadi mua pitämään sormuksia (en voi töissä pitää, enkä viikonloppuisinkaan aina muista laittaa, mutta juhliin laitan aina), mutta itse haluaa pitää.

Sormus katosi eteisen pöydältä, emmekä keksineet muuta vaihtoa kuin, että joku lapsivieras on sen tökännyt jonnekin kukkaruukkuun. Mä kun en ole kauhean hyvä noiden kukkien kanssa, niin niitä oli heitetty roskiin niihin aikoihin.

Vierailija
18/18 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi varaa useampiin timantteihinkin kuin mitä silloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi