Uskaltaisiko sitä käydä baarissa, jos 13-vuotias lapsi nukkuu?
ahdistaa niin paljon, baariin matkaa 50 m.
Kommentit (14)
Sen jälkeen se ei ikinä uskalla nukahtaa vain sun läsnäollessa kun pelkää jäävänsä taas yksin. Ei se ahdistus siellä baarissa pois lähde, pahenee vaan jos jätät lapsen yksin kotiin.
olisin etukäteen kertonut hänelle että olen jonkin aikaa pois ja se olisi hänelle ok.
Muuten en häipyisi minnekään lapsen tietämättä.
Helpottaako se ahdistus siellä baarissa?
Ei missaan nimessa. Se on lapsen heitteillejatto...
Jos haluat lahtea viihteelle laita lapsi hoitoon. Haluatko etta lapsesi nakee sinut kannissa kun tulet yolla kotiin ja se sattuu heraamaan? Mita jos jotain sattuu silla valin ja sina ole poissa ja ankyra kannissa? Onko se baariin meno niin tarkeeta etta pitaa jatta lapsi sen takia yksin?
Ei missaan nimessa. Se on lapsen heitteillejatto... Jos haluat lahtea viihteelle laita lapsi hoitoon. Haluatko etta lapsesi nakee sinut kannissa kun tulet yolla kotiin ja se sattuu heraamaan? Mita jos jotain sattuu silla valin ja sina ole poissa ja ankyra kannissa? Onko se baariin meno niin tarkeeta etta pitaa jatta lapsi sen takia yksin?
ajatella, että jos baarissa lähtis käymään, niin kännissä tullaan pois? Pari tuoppii voi tehdä tehtävänsä, siinä mitään änkyräkännejä tarvita.
Mutta vastaus ap:lle, en jättäis nukkuvaa lasta, mutta tuon ikäisen voisin muuten jättää vähäksi aikaa, jos olisin baariin menossa.
Jännä juttu näillä palstoilla että teiniäkään ei saisi yksin jättää mutta kaupungilla ne saavat kyllä hillua vaikka mihin aikaan ja missä kunnossa.
ei tietenkään voi minnekään mennä ennekuin lapsi on 18v, sitä ennen se on heitteillejättö!!!
No tottakait voi mennä KUNHAN lapsi tietää että sinä olet poissa pari tuntia ja tulet sitten yöksi kotiin ja että sulle voi soittaa jos hätä tulee.
Mutta jos lapsi nukkuu eikä teillä ole ollut mitään puhetta että lähdet jonnekkin niin en lähtisi, voi olla muuten kova säikähdys jos herääkin eikä ketään ole kotona.
kun olin 13-v, jäin yksin viikoksi kotiin kun muu perhe lähti Suomen reissulle jonne en halunnut mukaan (yrittivät toki viimeiseen asti saada). NAUTIN niin paljon tuosta viikosta! Mummi tuli tarkistamaan kerran päivässä että kaikki ok, ja mikäs siellä ollessa! Kerrankin sai olla yksin hiljaisuudessa ja rauhassa, lukea. Ei mitään ongelmaa. Nykyajan vanhemmat taitavat olla kaikki ylisuojelevia...
13 vuotias nukkuu. Kertoisitko niin voin tutkia asiaa?
ei JOSSA nukkuu...
pois. ja saa sut kännykällä kiinni.
Itse aikoinani tuossa iässä en halunnut lähteä muun perheen kanssa mökille ja voi että oli ihanaa olla yksin. Ja ihan kunniallista 13-vuotiaan elämää elin, katsoin telkkaria myöhään ja sitten nukkumaan.
ehdottomasti lapsen pitää tietää että sä meet jonnekkin eikä niin että vain häviät.
Jos lapsi herää ja sä et olekkaan niin varmasti säikähtää.
Mun vanhin on 11v tän hetken kokemuksella sanoisin että en jättäisi yksin vielä tuon ikäistä.