Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas hehkuttelemaan! PV:ssa takana 8 viikkoa ja kiloja pois 9,3 !

Vierailija
25.10.2005 |

Vieläkin liikakiloja on, mutta jo nyt on olo kevyempi paljon! Senttejä rinnanynpäryksestä lähteny 8, vyötöröltä 7 ja reidestäkin 6! Olen tyytyväinen itseeni, että tähän pystyn!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuntuu hyvältä

Vierailija
2/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka paljon olet maksanut viikkomaksuja PV:hen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevättalvella menny päälle - Ylppis ap -

Vierailija
4/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, mutta taatusti olet menettänyt lihasmassaa ja nestettä enemmän kuin rasvaa... joten kun alat taas normaaliruokavalion, saat kilot huimaa vauhtia takaisin.

Mutta onnea vaan valitsemallasi tiellä! Onhan tuo kiva tunne, kun taas mahtuu pienempiin vaatteisiin :)

Vierailija
5/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan tuon rahanmenon itseni " hemmotteluun" ja sijoituksena uuteen minuun, joka ehkä jo keväällä on ilmestynyt; se ihan nätti nainen ja jospa kilojen alta löytyisi vielä se itseluottamuskin... -ap-

Vierailija
6/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä minä, olen ylpeä itsestäni!

Vierailija
7/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin aika paljon liikuin ennenkin, mutta ennen vei kulku iltasin jääkaapille voileivän tekoon, nyt porkkanapussi rapisee. Ja sulle, joka kyselit prosenteista, niistä en tiedä, mutta uskoisin ison osan kyllä olevan läskiä, silminnähden on selluliitti vähentyny. Ja mitä nesteeseen tulee, enimmät ylimääräiset nesteet kyllä poistuu ekan kuukauden, ellei jo viikkojen aikana. Oli miten oli, olo on HYVÄ! -ap-

Vierailija
8/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei itse lisätä liikuntaa (vähintään 3krt/vko). Ja nimenomaan lihasmassaa LISÄÄVÄÄ liikuntaa.

En halua olla pahanilmanlintu, mutta suosittelen ap:lle lisää liikuntaa olon kevenemisen myötä, ettet ole kohta taas lähtöpainossasi. Onhan ihan toista olla hyväkuntoinen ja hoikka kuin vain hoikka...

8

Vierailija
9/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on aluksi, että saa painon putoamaan: olo kevenee ja mieli piristyy :D

Sitten kun jonkinlainen tavoite on saavutettu, voi olla aika miettiä seuraavaa askelta (eli lihasmassan kasvattamista tms.).

Vierailija
10/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne tuhannet onnistujat PV:ssa? Mä itse kyllä liikun väh. tuon 3 krt / vko, se ei varmaan tullu selväksi viesteistäni, olen aina liikkunut paljon, jopa ennen PV:ta. Eli ehkäpä mulla siis on mahdollisuus hoikistua terveesti ja pysyvästi. -ap-

Vierailija
11/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisotaan ja uskotaan että sinä ap olet tuossa 5% joukossa!

Vierailija:

Mites ne tuhannet onnistujat PV:ssa?

Vierailija
12/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näissä teksteissä on se huono puoli, että niistä saa luettua juuri sen mitä haluaa (tai ei haluaisi) lukea :(

Tarkoitin lähinnä, että olen aika kyyninen PV-laihduttajien painonpudotuksen pysyvyyteen juuri sen takia, kun PV:ssa ei korosteta liikunnan tärkeyttä. PV on laihdutusmetodi, ei elämäntapadieetti.

Hyvä, jos sinulla asiat on toisin ja olet mielestäsi onnistunut pudottamaan kilosi oikein. Hyvä, että sain sinut (ja ehkä jokusen muunkin) ajattelemaan asiaa :) Kaikkea hyvää jatkossakin ja tsemppejä!

8/12

Vierailija
13/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä tän kevenemisen myötä saatan uskaltautua juoksemaankin, kunhan teippaan nilkkani sitä ennen. Harmittaa oikeesti nuo nilkat, ei leikattu tuolloin nuorena ja nyt saan kärsiä, nuljuvat nyrjähdyksiin ihan kävellessäkin, tarvii varmaan pian ostaa joku " lasta" tai kipsi nilkkoihin, että voi reippailla. Siitäkin huolimatta, tänäänkin lähdössä reippailulle, ihana ilma! -ap-

Vierailija
14/14 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

et oikeestaan loukannut. Tottahan tuo on, minä vaan riemuni huumassa olen vähä " kiihkee" näissä sanoissani. Olenkin ajatellut, että PV:ssa käyn, että saan painoni alas, tarvitsen ryhmän tukea, ainaki näin alkuun, sitten kun olen tavoitteessani, yhdistelen oppeja ja ainahan voi tänne tulla kyselemään. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi