Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetysapulaite

Vierailija
21.03.2011 |

törmäsin tällaiseen yhdessä vanhassa nettikeskustelussa etsiessäni apua imetysongelmaan. Kellään täällä kokemusta tuollaisesta, mistä voisi saada ja paljonko maksaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselläni auttoi sähköinen pumppu (alussa pumppasin 3h välein kunnes maito nousi, koska vauva ei jaksanut vielä silloin imeä kunnolla). Myöhemmin pumppasin, jos rinnat olivat liian täynnä-maitoa tuli todella runsaasti ja sitä sitten pakastelinkin myöhempää käyttöä varten.

Imetykseen voi auttaa myös imetyskumit, jos nännit eivät ole kunnolla koholla. Niitä saa jo laitokselta hoitajilta.

Vierailija
2/9 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sitä letkusysteemiä, jolla samalla kun imetetään, syötetään lapselle korviketta? En tiedä, saako niitä mistään ostaa, mutta itse varmaan voisi väkertää. Itsekin olisin tarvinnut, mutta lopulta imetys lähti sujumaan ja en ehtinyt tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselläni auttoi sähköinen pumppu (alussa pumppasin 3h välein kunnes maito nousi, koska vauva ei jaksanut vielä silloin imeä kunnolla). Myöhemmin pumppasin, jos rinnat olivat liian täynnä-maitoa tuli todella runsaasti ja sitä sitten pakastelinkin myöhempää käyttöä varten. Imetykseen voi auttaa myös imetyskumit, jos nännit eivät ole kunnolla koholla. Niitä saa jo laitokselta hoitajilta.

vaan sellaista pullo-letkusysteemiä. Kumeja en tartte.

ap

Vierailija
4/9 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sitä letkusysteemiä, jolla samalla kun imetetään, syötetään lapselle korviketta? En tiedä, saako niitä mistään ostaa, mutta itse varmaan voisi väkertää. Itsekin olisin tarvinnut, mutta lopulta imetys lähti sujumaan ja en ehtinyt tehdä.

Mistä väkertäisit? Omaa maitoa antaisin (pumpattua).

Vierailija
5/9 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi merkki, jolta saa.

Esim.

http://shop.paarmuska.fi/product/8/medela-imetysapulaite

Jos on näppäryyttä, niin voi itsekin väkertää.

Vierailija
6/9 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on näppäryyttä, niin voi itsekin väkertää.

Vierailija
7/9 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka nimeä en valitettavasti muista. Imetystukilistalla asiasta silloin puhuttiin ja listalla saattaisi vieläkin olla joku, joka tietää siitä.

Vierailija
8/9 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso:

http://www.medelabreastfeedingus.com/products/breastfeeding-devices/51/…

googlettamalla varmaan löytyy mistä voisi tilata.

Vierailija
9/9 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysapulaite on juuri se pullo-letku systeemi. On joku niitä itsekin tehnyt, mutta taitaa olla hankalaa alkaa tekemään itse ja löytää riittävän kapeaa letkua. Itse en ainakaan jaksaisi...Helpommalla pääsee, kun tilaa valmiin ja oikean tuotteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä