Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saikulla ja syyllisyys vaivaa

Vierailija
21.03.2011 |

On tämä ihme ettei edes kipeänä pysty olemaan ilman omantunnontuskia töistä pois. Viikonlopun kovassa kuumeessa ja kurkkukivussa. Tänään kävin lekurilla kun pelkäsin angiinaa. Sitä ei kuitenkaan ollut. Sain kolme ihan virallista sairauslomapäivää. Silti olo tuntuu lusmulta :( Kun nyt kuitenkaan en enää ihan vuodepotilas ole ja lämpöäkin vain hiukan. Kun edes saikusta pystyisi "nauttimaan". Taidan jättä vikan saikkupäivän käyttämättä. Töissäkin kauhea kiire ja hommat odottaa. Huoh.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusmuilijoita on vain pieni osa, ja vain heistä puhutaan.

Vierailija
2/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo viimeviikolla kuumeen takia pois töistä. Oli angiinakin. Tänään oli edelleen kuumetta, kävin lääkärissä ja se kirjoitti viikon sairauslomaa.

Nyt mä oon ihan paskana, että enhän mä nyt voi koko viikkoa pois olla!! Taivas, mikä määrä hommia mulle on kertynyt, ja vituttaa, kun akuutit hommat on jäänyt tylkavereiden niskaan :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei työnantajaa kiinnosta sun persoona ja terveys vaan ainoastaan se, kuinka paljon tuotat rahaa.

Vierailija
4/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei työnantajaa kiinnosta sun persoona ja terveys vaan ainoastaan se, kuinka paljon tuotat rahaa.

olen ollut vuoden aikana 3pvää poissa niin sekään ei ole kauhean paha asia. Monet ovat viikkotolkulla. Lepäisin mielelläni huomisen ja tekisin totta puhuen vaikka jotain kotihommia jos ole hiukan parempi. Tällainen lusmu olen.

Vierailija
5/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyis kotonaan tartuttamasta muita. Harva on niin erinomaisen korvaamaton, että pitäis kipeänä kömpiä töihin. Vaikka onhan niin tietty kiva ajatella itsestään.

Vierailija
7/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sairaslomalla ei saa oikeasti mennä töihin. Jos jotain tapahtuu, työnantaja on melkoisessa liemessä sen jälkeen. Eli pitäkää saikkunne ihan hyvällä omallatunnolla! Sitäpaitsi, kukaan ei sinua siitä kiittele vaikka uhraudut ja menet aikaisemmin töihin... Tässä asiassa ei kannata joustaa.

Vierailija
8/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensi kuussa pitäisi mennä töihin...arvaa vaan vaivaako syyllisyys ja en ole ollut lusmuilija vaan masennuksen takia

Vierailija
9/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista ettei työnantajaa kiinnosta sun persoona ja terveys vaan ainoastaan se, kuinka paljon tuotat rahaa.

Samoin kannattaa pitää mielessä ettei työntekijää kiinnosta työnantajan persoona ja terveys vaan ainoastaan sen maksama palkka.

Vierailija
10/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sairaslomalla ei saa oikeasti mennä töihin. Jos jotain tapahtuu, työnantaja on melkoisessa liemessä sen jälkeen. Eli pitäkää saikkunne ihan hyvällä omallatunnolla! Sitäpaitsi, kukaan ei sinua siitä kiittele vaikka uhraudut ja menet aikaisemmin töihin... Tässä asiassa ei kannata joustaa.

kirjoittaman 3pvän saikun niin en saa mennä keskiviikkona töihin? Saamme olla omalla ilmoituksella 3päivää poissa mutta kun kävin terveyskeskuksessa nieluviljelyssä niin täti kuitenkin kirjoitti ihan mustaa valkoisella minulle lomaa.

Vierailija
11/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sairauslomalla saa mennä töihin, kunhan siitä on työnantajan kanssa sovittu. Ikivanha myytti.

kirjoittaman 3pvän saikun niin en saa mennä keskiviikkona töihin? Saamme olla omalla ilmoituksella 3päivää poissa mutta kun kävin terveyskeskuksessa nieluviljelyssä niin täti kuitenkin kirjoitti ihan mustaa valkoisella minulle lomaa.

Vierailija
12/12 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minun on erikseen sovittava asiasta työantajan kanssa? Puhuttava pomolle että oi saanhan, saanhan jo tänään tulla töihin vaikka onkin sairauslomaa vielä tämä päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä