miksi raskaushormonit sekoittaa pääni? tunnen suurta eroahdistusta miestäni kohtaan :O
Ahdistaa koko päivän kun hän on töissä.. pelkään kokoajan että hän pettää luottamuksen päivän aikana. Meillä on ollut isoa luottamusongelmia ja ne vaivaa vieläkin. vaikka nyt kaikki on ok.
Tämä epävarma tunne on kasvanut suureksi nyt raskauden aikana.. voiko tosiaan tämmönen herkkä olo johtua hormoneista? :(
Kommentit (6)
Sinullahan on ollut aihetta aiemmin.
Sinullahan on ollut aihetta aiemmin.
usko että se hormoneista johtuu, onhan sulla aihettakin epäillä. Ei siis niin, että hän tekisi mitään, mutta jos aiemmin on tehnyt niin ei se luottamus noin vain palaudu.
mulla ainaki itku tosi herkässä ollut kaikkien rskauksien aikana..nyt vkolla 15,kolmas tulossa. Ja kaikkien raskauksien aikana oon ollu todella herkkä loukkaantumaan :D jälkeenpäin aina naurattaa oma käytös. Ja voi jehna sitte ku on synnytys ohi ja raskaushormonit vaihtuu imetyshormoneihin, siinä vasta hormonipaukkua kerrakseen. Siinä vaiheessa mä oon aina rakastanu kaikkia ja hyvä etten kaikille huudellu miten ihanaa elämä on ja miten paljon lapsiani rakasta.
mulla ainaki itku tosi herkässä ollut kaikkien rskauksien aikana..nyt vkolla 15,kolmas tulossa. Ja kaikkien raskauksien aikana oon ollu todella herkkä loukkaantumaan :D jälkeenpäin aina naurattaa oma käytös. Ja voi jehna sitte ku on synnytys ohi ja raskaushormonit vaihtuu imetyshormoneihin, siinä vasta hormonipaukkua kerrakseen. Siinä vaiheessa mä oon aina rakastanu kaikkia ja hyvä etten kaikille huudellu miten ihanaa elämä on ja miten paljon lapsiani rakasta.
mutta ei edellisissä raskauksissa tämmöstä ole ollut.. hmmhm
-ap
Itkimpä tässä eräs päivä kun mieheni ei päässytkään parturiin, minkä olin hänelle varannut.
Onneksi varasi itselleen uuden ajan niin rauhotuin xD xD
Niin ja edellisen kerran itkin sitä kun ei ollutkaan veilä töistä kotona kun oli ruoka valmis =)
Mieskin on ihan ihmeissään välillä kun alan vaan itkemään. Tulee sitten kysymään jonkun, vaikka kuoritun hedelmän kanssa, että mikä hätänä tällä kertaa. On ilmeisesti havainnut, että kannattaa suunnata ajatukset pois siitä itkusta esim sillä hedelmällä tai jollain karkilla.