Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 1-vuotiaalle lahjaksi? Perheessä 5 lasta.

Vierailija
20.03.2011 |

Auttakaa, mitä vien lahjaksi perheeseen, jossa on jo kaikkea? Olen ostanut jo kauniin paidan, mutta jotain siihen lisäksi tarttis. Nyt ei yhtään raksuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ton ikänen mitään tarvii! Eihän se vielä ymmärrä mistään mitään!

Vierailija
2/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion lelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vie "vauvalle" lahjaa niin et ne loputkin saa?

Vierailija
4/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta omaavassa perheessä tuskin tarvitaan mitään leluja ainakaan. Lähinnä tarkoitin että jotain hyödyllistä, mut se on mun mielipide. Meillä on ainakin vaatteita ja leluja kaapit pullollaan ja en todellakaan haluais niitä lisää. Itse olen ilahtunut eniten näistä kulutustavaroista, joita kuluu jumalaton määrä ja joita joutuu kantamaan kaupasta selkä vääränä joka kerta.

Vierailija
5/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vie "vauvalle" lahjaa niin et ne loputkin saa?

koska tietenkin perheessa on esim. jo tavallisimmat pikkulasten kirjat ja -lelut. Ei kannata ainakaan niita vieda. Tosiaan vaatteet on hyvia, koska noin pieni ei itse viela lahjasta perusta mutta aiti ainakin ilahtuu jos saa uusiakin vaatteita nuorimmaiselleen... Jos lapsi on tytto, ostaisin natin mekon.

Vierailija
6/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta omaavassa perheessä tuskin tarvitaan mitään leluja ainakaan. Lähinnä tarkoitin että jotain hyödyllistä, mut se on mun mielipide. Meillä on ainakin vaatteita ja leluja kaapit pullollaan ja en todellakaan haluais niitä lisää. Itse olen ilahtunut eniten näistä kulutustavaroista, joita kuluu jumalaton määrä ja joita joutuu kantamaan kaupasta selkä vääränä joka kerta.

meillakin on useampi lapsi, mutta olisi hyvin erikoista jos joku vieras toisi meille vaippoja lahjaksi... Ajattelisin, etta pitaakohan meita koyhina tms?

Vierailija
7/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä on niin moneen junaan, itse ilahtuisin eniten käytännöllisestä lahjasta vauvalleni. Tavaraa pursuaa joka paikasta yllin kyllin. Eli eiköhän jokainen tajua että lahjaa ostaessa mietitään vähän onko perhe köyhä vai rikas. En mäkään nyt "rikkaille" ostais vaippoja. Mut toisille kaikki pitää vääntää rautalangasta.

Vierailija
8/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen lapsen jälkeen perheessä tosiaan on jo vähän kaikkea. Mutta kirjat tuppaavat kulumaan ja repeytymään, joten musta se on ihan ookoo lahja nuorimmalle.

Vierailija
9/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarvitsisi?

Meillä oli lapsella juuri vähän aikaa sitten 1v synttärit ja paljon tuli sellaista lelua ja vaatetta, mitä meillä oli ennestäänkin.

Niin ja meillä on vain 1 lapsi, mutta tavaraa kertynyt ainakin kolmen edestä.

Parhaita lahjoja näin äidin mielestä oli muumi-astiat, korut, säästöpossu, pyyhe, ruokalaput ja marimekon vaatesetti.

Vierailija
10/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois kiva... ne ei ikuisuuksia kestä... tai sellainen juomapullo, minkäläisiä käyttää isommatkin eli ei mitään vauvapulloo

Vierailija
11/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä neljä lasta ja ainakin ne tuntuu kuluvan loppuun jo yhden lapsen käytössä eli ei juuri jää kierrätettäväksi lapselta toiselle.

Samoin kaikki henkilökohtaiset jutut: esim. ikioma muumilusikka syömään opettelevalle...

Vierailija
12/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerää vaikka hopealusikoita lapselle (joka lusikassa eri vuosi kaiverrettu) joka synttäreillä yks.. meillä kuopus saa kummeiltaan niitä ja niistä jää kiva muisto.

Vaatteet on kans kivoja aina!

Itse varmaan kysyisin mitä haluais / tarvis, niin tulis tavara sitten käyttöönkin :) ..

Vierailija
13/13 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä voi olla useampikin. Itse ostaisin varmaan jonkin puulelun. Meillä on neljä lasta, ja minusta on mukavaa, että kaikille jää muistoiksi muutamia laadukkaita vauva- ja taaperoleluja.

Loukkaantuisin kyllä todella, jos joku toisi vaippoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi