Kuvottaa oma mies.
Ollaan reilu vuos seurusteltu. ja nyt on alkanut tulla todella oksettavia piirteitä. En yksinkertaisesti voi sietää tapaa jolla hän puhuu naisista tai naisille, tässä tapauksessa minulle.
Hän on vähän väliä vinkumassa seksiä. Kun ollaan rakasteltu, hän nousee smantien sängystä ja alkaa touhuta omia, kerran hän heitti paidan minua päin ja läks touhuumaan omia hommia. mitä ihmettä?
Hän puristelee tissejäni ja persettäni lasten nähden, lapset on jo sen verran isoja, että kyllä tajuaa. Minä en halua, että lasten nähden puristellaan, varsinkaan hänen poikansa nähden, ettei ota vaikutteita siitä ja ala koulussa puristelemaan tyttöjä!
Kerran juteltiin ulkonäöstä ja kysäsin huvikseni mistä hän pitää minun ulkonäöstäni, tokaisi sitten että mulla on tosi hyvä perse ja tissit hyvän kokoset. Ei siinä mitään kivaa, että kehutaan, mutta tässä vaiheessa olisi jo kiva kuulla jotain muutakin kun tissit sitä ja perse tätä. Kyseessä kuitenkin 36v mies.
Haluaisin keskutella niin kuin aikuiset, enkä typeriä heittoja, tyyliin, ota paita pois, sulla on niin ihanat tissit.
Kuvottaa niin vietävästi, että aikuinen mies käyttäytyy kuin pahainen teini.
ja tätä on aivan turha vierittää minun niskoilleni, en ole pihi, seksiä harrastetaan ja on ihan hyvää. Eikä varmastikkaan oma käytökseni ole aina niin sivistynyttä. ja niin edellen...
Kommentit (7)
Miehet on suurin osa itsekkäitä sikoja.
Ihana toi ota paita pois, sun tisut on ihanat!! :D
Munkin mies saisi tollasia puhua!!
Oma ukko on tylsä insinööri, varsinkin nuorempana tykkäsi väitellä. Se valkkasi jonkun kannan ja mulla meinasi palaa siihen käämit kun ei voinut lopettaa!!! ;)
Meillä on kolme poikaa ja minulle on tärkeää että pojat näkee tapoja riidellä, sopia ja kaikista tärkeintä on fyysinen läheisyys: minua on miehen syytäkin puristella tai tulee sanomista.
On tärkeää että lapset oppii elämää, että on enempi kuin tärkeää että kosketellaan rakkaita ihmisiä!
Jos tässä jotain tarttee tehdä, niin sinun pitää puhua (alussa ihan kahden kesken rauhassa) että mitä sinä kaipaat: sitä keskustelua.
Mutta älä hyvä nainen ajattele että puristelut ja muut olisi huono asia: sinäkin saat ja minusta sinun PITÄÄ myös tehdä niin!
Kun jouduin luopumaan edellisestä ehkäisystä, kysyin tietysti mieheltä, että mitäs nyt, mikä olisi meille sopiva ehkäisy?
- No jos sä otat sit vaikka jälkiehkäisypillereitä?
- Jos mä panen vaan perseseen?
- Jos mä keskeytän sit ennen kun tulen.
Vaikka miehellä ikää jo 43v. ei hänelle siis tullut kertaakaan mieleen, että voisi käyttää ennen lääkärissäkäyntiäni kondomia :(
Jotenkin ärsyttävää, kun aikuinen mies ei osaa ottaa ehkäisystä vastuuta, ei yhden ainutta kertaa. Seksiä kyllä haluaa, mutta ehkäisy on minun vastuullani.
tulee minua halailemaan, pussailemaan, ja puristelemaan pepusta/rinnoista ihan muina miehinä, vaikka lapset on samassa huoneessa..Ei nyt tietenkään nostele paitaa tai tunge käsiä paidan alle, mutta lääppii kyllä ja kyöhnää minussa ihan avoimesti kotona. Mitä se haittaa?
Ja kyllä se puhuukin samaan tyyliin, silloin kun lapset ei kuule, että "laita joku kiva paita(tarkoittaa avokauluksista, josta näkyy tissit), tai lyhyt hame tms. seksikästä..Hyvähän se on, jos oma vaimo kiinnostaa :D
Ymmärrän täysin ajatuksesi, ja minusta oikeasti miehesi käytös on todella ala-arvoista ja moukkamaista. En tiedä, onko tuo hänen mielestään olevinaan hauskaa, vai mitä hän ajattelee, mutta itse en ainakaan tuollaista miestä katselisi.
Jos olette vasta vuoden olleet yhdessä, niin kannattaisikohan oikeasti harkita tässä vaiheessa vaihtoehtoja? ehkä tästä maailmasta löytyy sellaisiakin miehiä, joilla on jonkilaisia käytöstapoja. Ja jos ei löydy, itse ainakin olisin mieluumin ilman kuin tuollaisen moukan kanssa.
Miehellä 2 lasta entisestä suhteesta, jo kouluikäisiä. minulla 2v lapsi.