Vaimoni pettää minua , löysin kuvat todisteeksi...
Oon tällä hetkellä vähän shokissa enkä oikein tiedä mitä ajatella ja tehdä. Tilanne on se, että vaimoni lähti pari tuntia sitten käymään äitinsä luona (tai missä lienee) ja jätti perheen yhteisen tietokoneen auki. Mennessäni maksamaan laskuja koneelta huomasin hänen sähköpostinsa auki tietokoneella. Ensimmäisenä viestinä oli joku kiitosviesti itselleni täysin tuntemattomalta mieheltä ja viestissä liitteensä useita kuvia vaimoni ja tämän miehen lemmenleikeistä ja niistä todellakin erottaa vaimoni kasvot... oli siellä viestejä toisiltakin miehiltä mutta ihan paniikissa kun huomasin tuon suljin koko sähköpostin pois. Kuvat oli sähköpostin perusteella viime lauantailta jolloin vaimon piti olla äitinsä kanssa risteilyllä mutta jossain ihan muualla on ollut.
Mitä hittoa tässä tekee? Vaimo palaa varmaan vasta ennen iltaa takaisin ja minä oon todella hermostunut tästä. Kun kaiken piti olla niin hyvin, meillä on kolmivuotias lapsi eikä mitään avio-ongelmia ole ollut vaan rakkautta on mielestäni riittänyt ja yhteistäkin aikaa vanhempien kesken. Vaimolla vaan näitä reissuja, baarissakäyntejä yms. lisääntynyt viimeisen puolen vuoden ajan reilusti, joka viikonloppu jossakin ja nykyään jo öitäkin poissa... ja kännykkäkin on mennyt salasanan taakse (en ole koskaan katsonut hänen kännykkäänsä mutta sanoi tässä yksi päivä että jos katsoisin niin ei onnistuisi)... laitanko heti avioeron vireille vai mitä hittoa oikein teen???
Kommentit (4)
Tyylisi on liian naisellinen ja huoliteltu, juttu ihan liian pitkä ja sliipattu ollakseen aito hätähuuto joltakin puolisolta. Rakentelet näitä juttujasi aina liian pitkiksi, ne erottuvat joukosta.
yksikään mies ei havahdu vasta tässä vaiheessa kun vaimo on ollut poissa jo useita öitä silloin tällöin ja sano "voi hitto". ;-)
lyhyempi trolli ja särmempää kieltä niin hyvä tulee.
Aina ennen viikonloppu ja muita reissuja vedät kuivana puoli tuntia vuoroin anukseen ja pesään,ja pyyhit hiekkapaperilla mällit pois. Ei takuulla tee pariin päivään vierasta mieli:)
tekstin tunnistaa naisen kirjoittamaksi
hitto-sanan olisin korvannut uskottavammalla voimasanalla. uutta yritystä vaan pyttyyn.