Onko miehet sittenkin naisia fiksumpia?
Naiset valittavat jatkuvasti ylipainosta ja naistenlehdet ja palstat huokuvat laihdutusohjeita. Naiset ostavat valtavat määrät erikoisruokia ja laihdutusvalmisteita.
Ei miehillä tunnu olevan vastaavaa. Ainakin laihdutuksen suhteen miehet pitävät pienempää meteliä.
Kommentit (16)
naiset sentää yrittävät tehdä jotain painonsa suhteen, miehet senkun lihovat ja kuolevat 60v.
Tietokoneella näppäily ei kuluta juurikaan energiaa =)
Olen tatuoitu jätkä!
huimasti tarkeämpi kuin miehille. Miehet laihduttavat usein pelkästään terveyssyistä, ei ollakseen "bikinikunnossa".
-Naisilla on(usein)pitkät hiukset, miehillä lyhyet.
-Naiset käyttävät meikkiä, miehet eivät.
-Naiset värjäävät hiuksiaan, miehet eivät.
Meillä oli taannoin hallituskin jonka kahdeksan naisministeriä oli peroksidiblondeja. Miesblondeja ei ollut yhtään ja hassua se olisi ollutkin jos joku aamu Lipponen olisi tullut blondina töihin.
-Naiset satsaavat ulkonäköön ja kosmetiikkaan ja muuhun sellaiseen paljon miehiä enemmän ja se näkyy myös laihdutuksessa ja elämässä yleensä.
Far ror, mor är rar; sanotaan ruotsissa ja se näkyy yhteiskunnassa.
Hän on valinnut elämäntoverikseen paremman puolison kuin minä.
turhamaisia kuin naiset. Naisten tarvii päteä ulkonäöllään, kun eivät muuhun pysty.
naiset voisivat kyllä vähentää ulkonäöstä ja painosta stressaamista. Mutta en mä sen perusteella miehiä fiksumpana pitäisi. Miesvaltaisessa työpaikassa olleena, en yhtään enää ihmettele, miksi miehet kuolevat nuorempina. Miehissä on paljon enemmän porukkaa, joka ei edes yritä syödä terveellisesti, ei mene lääkäriin vaikka olisi sen aika, suhtautuu huolettomasti jo todettuihin sairauksiin, ajaa autolla riskialttiisti, ei välitä turvallisuusohjeista jne. Eivät toki kaikki miehet noin tee, mutta varmasti heitä on miehissä, varsinkin nuorissa, paljon enemmän kuin naisissa.
Eivätkä suoraan sanoen jaksa kuunnella naisten lihavuusselostuksia ja kommenttejaan läskipepusta tai jenkkakahvoista. Jos nainen valittaa rasvamakkaroistaan, nainen odottaa miehen sanovan, että näytät upealta noin (eli mies valehtelee)
Jos mies vastaa, että onhan tuota ihraa vyötärölläsi, saa nainen herneen nenään.
Eli totuus kirpaisee.
Kuinka moni mies yleensäkään narisee kiloistaan? Kilot kannetaan mukana tai sitten laihdutetaan ilman suurempia hölötyksiä.
Naiset osaa olla rasittavia paino-ongelmiensa puinnissa.
niin aivan mielttömästi fiksumpia. Minulle on tullut täällä ihan uusi maailma ja silmät aukenivat kuika tyhmiä me naiset olemmekin, joka päivä täällä saa ihmetellä, että voiko noin tyhmiä oikeasti olla.
turhamaisia kuin naiset. Naisten tarvii päteä ulkonäöllään, kun eivät muuhun pysty.
ja huomasin siellä kyllä aivan päinvastaisen ilmiön... Missään en ole tavannut sellaista määrää materialistisia & ulkonäkökeskeisiä MIEHIÄ kuin opiskeluaikanani. Sama ilmiö toistuu työelämässä.
niin aivan mielttömästi fiksumpia. Minulle on tullut täällä ihan uusi maailma ja silmät aukenivat kuika tyhmiä me naiset olemmekin, joka päivä täällä saa ihmetellä, että voiko noin tyhmiä oikeasti olla.
keskusteluja, ne ovat miesvoittoisia. Sama Suomi24 keskusteluissa. Saatat tulla toisiin ajatuksiin.
naiset voisivat kyllä vähentää ulkonäöstä ja painosta stressaamista. Mutta en mä sen perusteella miehiä fiksumpana pitäisi. Miesvaltaisessa työpaikassa olleena, en yhtään enää ihmettele, miksi miehet kuolevat nuorempina. Miehissä on paljon enemmän porukkaa, joka ei edes yritä syödä terveellisesti, ei mene lääkäriin vaikka olisi sen aika, suhtautuu huolettomasti jo todettuihin sairauksiin, ajaa autolla riskialttiisti, ei välitä turvallisuusohjeista jne. Eivät toki kaikki miehet noin tee, mutta varmasti heitä on miehissä, varsinkin nuorissa, paljon enemmän kuin naisissa.
jumiutuu sangen yksinkertaista äitimateriaalia
viesteistä päätellen.
Kuka fiksu nainen aikaansa täällä viettäisi.
"Just ryyppään, kun ruoka on kallista
Ja työtä ei suomalaiselle ole. Kaikki hyyssääminen on kaikkien elämän suhteet mennyt pikku porvarien pikku taskuihin. Valtion hallinoimat yrityksetkin ovat laittaneet pikku työläisen pois palkka listoiltaan. Kahmivan paska taskujen hurmiojoukko on pilannut koko suomen."
Vaikuttavaa.
koskenut vain naisten laihdutusta, ei suinkaan yleistä älykkyyttä mitaten.
naiset sentää yrittävät tehdä jotain painonsa suhteen, miehet senkun lihovat ja kuolevat 60v.