Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miksi annatte suhteen näivettyä seksin saralla..

Vierailija
19.03.2011 |

Tavallisimmat syyt mihin mammat täällä vetoavat, niinkuin tuossa pinnalla olevassa ketjussakin;

-on niin rankkaa kun pitää pyörittää arkea...

- ei vaan huvita

- mies vaatii..

Joo joo joo..

Miksi seksin pitää näivettyä tavallisesta arjesta?

Miksi ei voisi vaikka innostua itse, tai jos ei jaksa niin suoda miehelle pientä iloa jotenkin muuten kuin pillun antamisella.

suosittelen vaikka tenga tuotteita.. ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammin miehilleen, jäisi monet syrjähypyt tekemättä.. Kun seksi on jäänyt pois, suhteen alamäki on alkanut :(

Vierailija
2/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitte,jos se onki mies,kellä on halut kadoksissa??

niin sitten syytetään naisen ylipainoa yms. tietenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitte,jos se onki mies,kellä on halut kadoksissa??

niin sitten syytetään naisen ylipainoa yms. tietenkin..

Vierailija
4/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat ovat aika haluttomia. Seksiä on harvakseltaan ja se on laadultaan melko hyvää. Olemme ihan tyytyväisiä näin.

En ymmärrä, miksi pitäisi väkisin paneskella joka ilta, jos ei tee mieli?

Vierailija
5/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein haluttomuudessa kyse on muustakin kuin seksistä; pettymykset, romantiikan puute, kommunikoinnin vajavaisuus yms. latistavat seksielämää. Seksi ja seksuaalisuus eivät ole irrallisia osia vaan nivoutuvat kokonaisuuteen.

Seksielämä toki lisää suuresti yhteenkuuluvuudentunnetta, mutta jos muut osa-alueet tökkivät, kärsii se seksielämäkin.

Vierailija
6/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntilanteen ja hormonienkin mukaan.

Minua ei huvita tällä hetkellä lainkaan, mutta voin ryhtyä seksiin miehen takia. Olen 40v. MInkä ikäinen ap on?

Vierailija
7/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kiihkeää suutelua, halauksia ja vaikka pieniä kosketuksia pepulleni pitkin päivää. Itse yritän antaa miehelleni erilaista huomiota ja hyväksyntää ja pitää itseni seksuaalisesti mielenkiintoisena, mutta mies vain olla röhnöttää panematta (sic!) tikkua ristiin minkään eroottisen tai seksin hyväksi. Olisi todella ihanaa tuntea olevansa haluttu, mutta kun ei niin ei.

Vierailija
8/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tulee kotiin klo, 12.30 yöllä.

Vierailija
9/9 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei haluttanut yhtään, vaikka kuinka yritin. Limakalvot olivat todella ohuet ja herkät, eikä siihen auttanut mikään liukkari. Lapsi nukkui huonosti, heräili usein 10-20 minuutin välein. Yritä nyt siinä keskittyä seksiin, kun sattuu, ei haluta, väsyttää niin että meinaa nukahtaa kesken ja lapsi heräilee koko ajan keskeyttämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi