Olen löytänyt BB-inhokkini. YÖK!!!
Se on toi vitun kaksnaamainen läski-Terhi. En ymmärrä, miten sen kaksinaamaisuus ei aja sitä pois talosta?!
Kommentit (10)
Terhi sentään sanoo mitä ajattelee toisin kuin esim. Antti
Ja mollaa häntä katsojille ja kanssakilpailjoille. Ensin oli Iina, sitten Hanna ja sen jälkeen tuli Minna. Muka ovelaa touhua.
Muistetaan kuitenkin se, että kuvamateriaalin avulla pyritään vaikuttamaan katsojiin ja luomaan jokaisesta kilpailijasta jonkinlainen mielikuvitusolento, vaikkei se sitä välttämättä muistuta oikeassa elämässä ollenkaan.
Jutut, joita näytetään ohjelmassa on yleensä irrotettu asiayhteydestään, ja siksi niihin ei sellaisenaan ole uskominen.
haluaisin olla hänen ystävänsä. Me näemme vain ne asiat, mitä ohjaaja haluaa näyttää.
ja ei ole ees läski. urheilullinen, hyvässä kunnossa (paremmassa kuin muut tytöt siellä), hiukan ehkä liikapainoa mutta ei läskiksi asti missään nimessä
Antti ja Mika saattavat ajatella, mitä haluavat. He älyävät kuitenkin pitää päänsä kiinni ja mielipiteensä omana tietonaan. Terhi on siis niin raivostuttava mankuja. Hänet, Kathyn ja Pertun haluaisin talosta ulos. Kunkin eri syistä.
Mun inhokkini on Perttu. Se on olevinaan niin hauskaa poikaa ja kaikkien kaveria, ja sitten nimeämisissä haukkuu ihan lyttyyn, kun niin joku " vituttaa" ... ällö.
mutta menee niin tunteella mukaan joka juttuun,
ilot tai surut, häneen aina tuntuu tarttuvan kaikki tunteet.
välillä taas ihan tarkotuksella provosoituu ja väittää vastaan.
millanen on OIKEE Terhi? mitä oikeesti ajattelee itse?
170 cm ja 77 kiloa ihan hirvee läski? Olette te kyllä ihan sairaita. Painoindeksi on alle 27, eli ei ole hirvee läski vaan LIEVÄSTI ylipainoinen, eli ei oel ees terveysvaikutukset vielä pahoja, vaan itseasiassa suojaa mm osteoporoosilta
Täällä taas ne kateelliset muodottomat laudat mäkättää...
oma inhokkini taasen on timo. Niinkun muut asukit sitä vissiin kutsuikin: liukas playboy=)..