Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

all inclusiven valitsevat juopot, koska voivat ryypätä siellä aamusta aamuun

Vierailija
18.03.2011 |

eikä tarvii maksaa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele: siellä kuului _kaikki_ hintaan, ei ainoastaan viinit, kuoharit ja oluet, vaan myös kaikki mitä voit kuvitella baarista tilaavasi. Tolkuttoman kokoinen hotelli, paljon erimaalaisia vieraita, enkä nähnyt kahden viikon aikana yhtäkään ihmistä kännissä. Ja ei, se ei johtunut siitä, että olisi ollut itse sammuneena...

Kolme all inclusive-matkaa takana, enkä ole kännisiä kyllä nähnyt. Lähinnä lapsiperheitä hotelli täynnä, kuten mekin... Ja eipä juotu mekään itseämme tillin tallin. Kaikkea ihmiset kans kuvittelee, sanoisinko että näin vain Suomessa tällä mentaliteetilla....

Vierailija
2/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minun absolutisti isästä tuli just juoppo tällä logiikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusta on ja kännisiä ei ole ollut.

Vierailija
4/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan Kanarialla lapsiperheille suunnatussa 4 tähden hotellissa. Suurin osa hotellin asukkaista näytti olevan AI-meiningillä reissussa. Vain yhdessä porukassa näytti juomat maistuvan, mutta ketkään muut eivät todellakaan ryypänneet. Itsekin join viikon aikana peräti 2 lasillista viiniä!

Yleensä ottaen ryyppääjät ja remuajat löytyvät 2-3 tähden hotelleista. 4 tähden hotelleissa heitä ei ole juurikaan näkynyt. Poikkeuksia toki varmasti on, mutta tällaisen havainnon olen tehnyt lukuisilla reissuilla (myös aikana, jolloin meillä ei ollut vielä lapsia).

Vierailija
5/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minun absolutisti isästä tuli just juoppo tällä logiikalla.

Vierailija
6/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät humalahakuiset reissaajat viitsi maksaa hotellista ekstraa. Heille riittää se, että ollaan lomalla reissussa ja siksi voidaan vetää viinaa kaksin käsin. Siihen sitä rahaa mieluummin laitetaan kuin majoitukseen.

Yleensä ottaen ryyppääjät ja remuajat löytyvät 2-3 tähden hotelleista. 4 tähden hotelleissa heitä ei ole juurikaan näkynyt. Poikkeuksia toki varmasti on, mutta tällaisen havainnon olen tehnyt lukuisilla reissuilla (myös aikana, jolloin meillä ei ollut vielä lapsia).

Vierailija
7/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim ne missä me käydään eli Finnmatkojen Blue Villaget on sen verran laadukkaita hotelleja ettei yhtään juoppoa ole nähty...

Vierailija
8/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siellä ole kyllä ihmisiä humalassa näkynyt. Lähnnä lapsiperjeitä on paikalla ollut. Joinkohan itsekään yhtään alkoholijuomaa, tuskin.

Kaikille loman kohokohta ei ole viinan juominen ja luulen, että ne, joille se on tärkeintä lomalla, menee halvempaan hotelliin ja ostaa viinat jostain kaupasta.

Vierailija
9/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vaan Kanarialla lapsiperheille suunnatussa 4 tähden hotellissa. Suurin osa hotellin asukkaista näytti olevan AI-meiningillä reissussa. Vain yhdessä porukassa näytti juomat maistuvan, mutta ketkään muut eivät todellakaan ryypänneet. Itsekin join viikon aikana peräti 2 lasillista viiniä! Yleensä ottaen ryyppääjät ja remuajat löytyvät 2-3 tähden hotelleista. 4 tähden hotelleissa heitä ei ole juurikaan näkynyt. Poikkeuksia toki varmasti on, mutta tällaisen havainnon olen tehnyt lukuisilla reissuilla (myös aikana, jolloin meillä ei ollut vielä lapsia).

Vierailija
10/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri AI-lomalta palanneena voin sanoa, että parasta ikinä pienten lasten kanssa. Mamma sai helposti kaffet ja skumpat (joo, todellakin join sitäkin!), isukkin rinksun silloin tällöin. Ei tarvinnut kantaa lompakkoa mukana eikä miettiä rahanmenoa, kun tosiaano oli etukäteen maksanut. Todella huippua! Kumma kyllä, että aina kun ravintolassa tilasi ruuan kanssa lasin viiniä, tuli vähintään puoli pulloa tai koko pullo pöytään. Tätä ei skandinaavi oikein ymmärrä. Niin ja ei se tarjoilu tainnut meillä 24/7 olla, olisko loppunut klo 24.00. Kanaria ja ****-hotelli.

Vierailija
11/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et sitten alle 4 tähden michelinin ravintolaan mene?

Vierailija
12/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa saada viinaa 24 h vuorokaudessa, eikä tarvitse köyhän av-mamman tavoin odotella jossain kämäsessä baarissa tarjoilua ja tulla vielä kusetetuksi hinnan suhteen :)

Kokeile ap joskus: kunnon AI:ssa rantapoju tuo juomat aurinkotuoliin.

Vierailija
13/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin all inclusive on maksettu lähtiessä, eikö?eli joutuivat jo lähtiessä maksamaan.

ja meillä ainakaan ei alkoholi kuulunut tarjontaan.

Vierailija
14/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se all inclusive maksettu!

Vierailija
15/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin all inclusive on maksettu lähtiessä, eikö?eli joutuivat jo lähtiessä maksamaan. ja meillä ainakaan ei alkoholi kuulunut tarjontaan.

En ole kuullutkaan.

Vierailija
16/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
17/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Vierailija
18/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvii maksaa

onko se oikeesti ilmasta? ja minä hullu, kun olen maksanut siitä etukäteen!!

Vierailija
19/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se all inclusive maksettu!

Vierailija
20/22 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

all inclusiveen, niin takuulla valitsen sellaisen, johon ei alkoholeja sa kuulumaan hintaan. Ei kiinnosta olla paikassa, jossa porukalle matkan kohokohta on juoda niin paljon kuin ehtii.