Auttakaa ystävääni!
Hei!
Ystäväni on saamassa vauvan, hänellä on jo vanhempi lapsi (koululainen). Hän on yksin ja todella vähävarainen. Hän ei itse ole pyytänyt apua, mutta haluaisin auttaa kun huomaan että hänellä ei ole mitään. Ei vauvan sänkyä, rattaita tms.
Minulla ei ole enää vauva tavaroita jäljellä koska oma lapsi on iso mutta jos tältä palstalta löytyy ihmisiä kenellä on ylimääräistä vauvatavaraa ja haluaa lahjoittaa ne eteenpäin tarvitsevalle niin olisin kiitollinen :)
Kommentit (4)
Minä kysyn häneltä tarvitseeko kestoja, vastaan tähän ketjuun kun asiasta tiedän :)
Kiitos :)
ap
ja taas kohta on otsikko, jossa joku tuohtunut valittaa kun lahjoitettu kama on kirppiksellä myynnissa...
pääasia, et pääsen meille tarpeettomiksi käyneistä tavaroista eroon :) Vielä parempi jos ne on jollekin oikeasti hyödyllisiä. Ja jos joku haluaa ne myydä niin siitä vaan. Todennäköisesti on tarvetta sille rahalle minkä kirppiksellä niistä saa.
t.2
Tarvitseeko kestovaippoja? Minulla olisi siistejä, kuopukselle uusina ostettuja joita voisin lahjoittaa JOS TODELLA TARVITSEE. Kaikki ei halua kestoilla enkä sellaiselle haluaa antaa riesaksi niitä!