Suututtaa, Akselissa ei mennyt hyvin!
Missä vika? Tienasin viikossa 10 euroa. Vaatetta oli reilusti, nuorelle naiselle sopivia, värikkäitä ja tavallisiakin, XS-M kokoisia, Mangoa, Hennesiä, Vero Modaa. Osa uusiakin.
Topit oli ekoina päivinä viikattu nätisti, pitkähihaisia ylähyllyllä, rekissä takkeja, housuja ja neuleita. Hintapyyntö 0,50-4 euroa paidat ja topit, joista osa uusia. Vikoiksi päiviksi vein kuluneita astioita ja pyyhkeitä 0,50-2 euroa toppien tilalle ja viskasin topit alahyllylle, kun ei niihin oltu selkeästi edes suuremmin koskettu, vaikka nätisti oli esillä.
Ja ainoat, mitä meni, oli muutamat kosmetiikkatuotteet, kaksi uutta TSI-kestovaippaa, kolme huonokuntoista laukkua, yhdet farkut ja ehkä muutama paita. En suosittele Akselia! En tajua, mitä siellä menee kaupaksi. Myyjäkin sanoi, että tienasitpa vähän. Ei selkeästi ollut väliä, oliko vaatteet viikattu vai ei. Vaatteet olivat hyväkuntoisia, uusia toppejakin olisi saanut parilla eurolla. Miten jotkut tienaavat siellä satojakin euroja??? Viikon aikana katselin muita pöytiä, hirveän vanhanaikaisia ja kuluneita vaatteita, kaikki vauvanvaatteet likaisia ja kulahtaneita. Ei tajua...
Kommentit (20)
eivät tahdo mennä kaupaksi. itse olen käynyt myymässä pääosin lastenvaatteita akselissa ja vienyt muutaman aikuisten vaatteenkin mukana niin eipä ole juurikaan mennyt kaupaksi. Muuten kyllä kauppa on käynyt aina tosi mukavasti, joten sinänsä en valita. Syytä en kyllä tiedä miksi naisten vaatteet eivät mene kaupaksi.
rättejä kirppikseltä, kun suunnilleen samalla hinnalla saa uusiakin. Kirppikseltä bongailen nimen omaan harvinaisempia merkkituotteita halvalla. Tässäkin näkyy halvan paskakaman surkeus - niitähän ei huolita edes kehitysmaissa ilmaiseksi. Että miettikäähän sitä seuraavan kerran, kun keräätte halparättejä kaappinne täytteeksi.
eivät tahdo mennä kaupaksi. itse olen käynyt myymässä pääosin lastenvaatteita akselissa ja vienyt muutaman aikuisten vaatteenkin mukana niin eipä ole juurikaan mennyt kaupaksi. Muuten kyllä kauppa on käynyt aina tosi mukavasti, joten sinänsä en valita. Syytä en kyllä tiedä miksi naisten vaatteet eivät mene kaupaksi.
Mutta näin tämä ihan yleisesti on. Myydä kannattaa melkein mitä tahansa muuta, paitsi aikuisten vaatteita.
toppini ovat jääneet minulle pieneksi tai tyyliltään vääräksi, "liian nuorekkaiksi" nykyiseen makuuni.
todennäköisesti kiertää yms. Siis ihan oikeasti ap, ei kukaan todellakaa huoli edes ilmaiseksi käytettyjä ruotsalaisketjujen rättejä.
ovat sellaisia, että lämmetessään alkavat haista hielle. Se sama riski on muidenkin kledjuissa, joten ei kiinnosta pohtia, käykö hyvä vai huono tuuri.
Samalla tavalla kiinni ihossa kuin alushousut ja rintaliivit. En osta mitään niistä kirpputoreilta.
kyllä varmasti huolii, kun ovat uudenveroisia, kuten jo mainitsin! Ei kuule ole saumoista kiertyneitä, ovat vain jääneet uusina käyttämättä ja nyt eivät mahdu tai sovi tyylini enää.
miten jotkut kehtaavat sitten myydä lasten käytettyjä alushousuja? Vessaharjakin siellä oli. En katsonut, oliko uusi vai käytetty. Ehkä vaatteeni olivat liian hienoja sinne.
ei kukaan huolinut.
kyllä varmasti huolii, kun ovat uudenveroisia, kuten jo mainitsin! Ei kuule ole saumoista kiertyneitä, ovat vain jääneet uusina käyttämättä ja nyt eivät mahdu tai sovi tyylini enää.
mitkään henkkamaukkatopit. Haloo. Siis ihan oikeasti asia on niin, ettei henkkamaukkarääsyt kelpaa edes ILMAISEKSI kehitysmaissa. Usko nyt.
minäkin ne huolinut joskus kaupasta. Ne olivat samassa kunnossa nyt kuin silloin, kun itse ne ostin. Jossain muussa oli vikaa! Ehkä hennesin käyttäjät ei käy kirppiksillä?
Noita toppeja ostan itse muutamalla erolla kesän alennusmyynneistä. Vähän aikaa kun malttaa käyttää viime vuotisia, niin saa kaupasta sitten uusia lähes kirppishinnoilla. Valikoima on vähän suppeampi, kuin sesongin alussa, mutta niin se on kirpparillakin.
merkkikamaa. Koska H&M ei muutenkaan maksa mitään hakevat rätit uutena, tietysti. Jotain toppejahan saa aina tyyliin "ota kolme kympillä".
ostaa - kyllä pölyrättejä aina tarvii.
nämä vastaukset kertovat jo jotain. Mutta ei tuolta akselista kyllä mitään merkkikamaa saa! Kamalia 80-luvun rääsyjä. En osta itse mitään kirppiksiltä, joten en ymmärrä, miten kirppiskävijä ajattelee. Jotain uusia vauvanvaatteita ostin, laputkin oli vielä kiinni (miksei ollu palautettu kauppaan...)
Siellä menee nuorten aikuisten vaatteet merkistä riippumatta kuumille kiville.
Itse en ikinä osta H&M- tai veromoda-vaatteita kaupasta, mutta jos kirpparilla sattuu joku ihan kiva tuote ko ketjuilta olemaan tarpeeksi halvalla, saatan ostaakin.
Henkkamaukkaa en osta uutena siksi kun käyttävät halpa/lapsityövoimaa, mutta kirpparilta voi sen takia ostaa kun sen on jo joku kaupasta ostanut eli en itse periaatteessa tue ketjun toimintaa jos ostan käytettynä. Veromoda nyt on vaan mauton ja tylsä "merkki".
Mutta meitä on moneen junaan, kannattee kokeilla Vallilaa jos vain suinkin jaksat!!
aikuisten vaatteet menevät tosiaan erittäin heikosti kaupaksi kirpparilla.
Perinteisellä kesäkirpparilla, jossa on itse myymässä saattaa mennä paremmin, se johtuu siitä, että itse voi myydä aktiivisesti. Jos on ihan oikeita merkkivaatteita, niin ne menevät ok. Mutta tuollaiset perustrikoovaatteet eivät kyllä valitettavasti kovin hyvin mene missään.
Poikkeuksena on tosiaan äitiysvaatteet, ne menevät hyvin kaupaksi.
Itsepalvelukirppareilla menee lasten vaatteet ja tarvikkeet tajuttoman hyvin. Mä olen juuri akselissa myynyt satojen eurojen edestä.
Aikuisten vaatteet menee kirppiksellä tosi huonosti kaupaksi. Parhaiten menee kaikki krääsä, laukut, korut, hyväkuntoiset lelut menee tosi hyvin..
sun myymät topit on rumia. Eihän ne kelpaa sullekaan, ei kukaan muukaan niitä näytä puoli-ilmaiseksi tahtovan.
Kuule ota jätesäkki, laita toppis sinne ja vippaa se uffen laatikkoon, pääset vähällä.