Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä jätän lapset autoon ainakin kerran viikossa kun käyn kaupassa

Vierailija
17.03.2011 |

kaikki alle kouluikäisiä, pienin vauva. Kun eivät halua sinne tylsään pieneen markettiin tulla edes mukaan.

Olen jo kauan odottanut av mammaa huutamaan sinne auton viereen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan kun ei voi koiraa ottaa mukaan.Olen kyllä ihan normaali.

Vierailija
2/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ede katso siihen suuntaan.

'

Itse en ole vielä jättänyt, vain hetkeksi kun kävin automaatilla.

1v:n.äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee ihan oikeasti pahaa ajatella niitä koiruuksia, ketkä jätetään autoon kesähelteillä :(

Laitetaan ihmisille turkki ja jätetään tunniksi 60asteiseen autoon, katotaan sitte, jättääkö vielä koiriaan!!!

Vierailija
4/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palamisesta puhut on sangen harvinaista dieselautoissa. Ja en minäkään sitä ekaa lasta jättänyt koskaan mihinkään:)

en ede katso siihen suuntaan. ' Itse en ole vielä jättänyt, vain hetkeksi kun kävin automaatilla. 1v:n.äiti

Vierailija
5/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti jätti autoon vauvan, koululaisen ja arviolta kolme vuotiaan. Tuo kolmevuotias alkoi vauvaa läpsimään ja vauva alkoi itkeä. Isoin lapsi laittoi kädet korville alkoi kiljua. Siitä keskimmäinen raivostui ja alkoi hakata jollain sitä etupenkillä istuvaa esikoista ja vauva säikähti ihan kamalasti ja huuis entistä kovemmin.

Mua suututti ja säälitii ne lapset ja yritin huitoa siellä ikkunan takana rauhoittuisivat. Ovet oli lukossa.

Pakko oli mennä sinne kauppaan sen äidin perään ja sanoin sille että onkos ne kolme lasta autossa sun? Ne itkee ja tappelee siellä.

Äiti huokaisi ja sanoi että niinhän ne aina, siksi en niitä kauppaan otakaan mukaan.

Olis pitänyt ehkä tehdä jotain mutta en kehtaa enempää puuttua ihmisten asioihin.

Jäin kuitenkin autoon kyttäämään ja onneksi se äiti pian tulikin ulos. Ehkä olisin kohta poliisin soittanut paikalle.

Vierailija
6/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn kaupassa. Meillä on hyvin pieni lähikauppa ja tulen ulos viidessä minuutissa, jopa nopeammin. Isoja ostoksia en teekään, jos vauva on autossa, silloin mennään muutenkin isompaan kauppaan.

Vauva on aina tyytyväinen kun tulen takaisin, eikä lainkaan huolestunut. En vain viitsi oikein repiä sen maitopurkin hakua varten autosta ulos, kauppaan ja takaisin sisälle, siinä välissä rattaita kooten.

Vierailija
7/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset pitaa jattaa autoon? Onko se nyt niin vaarallista jos huutavat vahan kaupassa. Onhan lapsien jossain vaiheessa opittava olemaan siella kaupassa huutamatta ja riehumatta...joten kylla mina otan lapset kauppaan mukaan. Ymmarran etta on rankkaa kayda lasten kanssa kaupassa mutta mita jos jotain tapahtuukin lapsille kun olet siella kaupassa (vaikka vain 5min)? Meilla ei lapsilta kysella haluaako ne kauppaan vai ei vaan aikuiset paattavat asioista.

Vierailija
8/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän välillä autoon ja välillä jätän ne keskenään kotiin hetkeksi.

Ja lapset on 2 ja 4.

Kyllä pärjäävät!

Vierailija
9/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki alle kouluikäisiä, pienin vauva. Kun eivät halua sinne tylsään pieneen markettiin tulla edes mukaan.

Olen jo kauan odottanut av mammaa huutamaan sinne auton viereen.

ikinä jättänyt. Muut tehkööt kuten tykkäävät, mun muksut kulkee mukana.

Vierailija
10/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä puhu käynnissä olevasta autosta.

Vierailija
11/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niinkään pelkää mitään sellaista että auto syttyy, mutta pelkäisin kyllä että joku vie sen. (lapsen).Lasi paskaks ja lapsi irti istuimesta, voi käydä hyvinkin nopeasti joltain ammattilaiselta.

Tai sitten että lapsi esim. tukehtuu.

Oma poika puklasi ja veti maidot takaisin henkeen parin kuukauden ikäisenä kun kävin vessassa, oli ihan krampissa kun tulin takaisin, ei saanut henkeä. Ja sitterissä istui.

Vierailija
12/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapset pitaa jattaa autoon? Onko se nyt niin vaarallista jos huutavat vahan kaupassa. Onhan lapsien jossain vaiheessa opittava olemaan siella kaupassa huutamatta ja riehumatta...joten kylla mina otan lapset kauppaan mukaan. Ymmarran etta on rankkaa kayda lasten kanssa kaupassa mutta mita jos jotain tapahtuukin lapsille kun olet siella kaupassa (vaikka vain 5min)? Meilla ei lapsilta kysella haluaako ne kauppaan vai ei vaan aikuiset paattavat asioista.

Mitä jos siellä kaupassa tapahtuu jotain? Veikkaan, että todennäköisyys fifty-sixty.

Vierailija
13/13 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kohta en voi enää jättää, koska alkaa olla näppärämpi ja tulee se päivä, kun hän avaa vyöt itse ja kampeaa ulos. Ensi kesänä en enää jätä autoon.

Meidän pikkukauppa on varsinainen kyläkauppa, jossa usein on lisäkseni max 5 asiakasta, kun menen sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä