Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: millaisena haluat naisesi?

Vierailija
17.03.2011 |

Kuvailkaapa mihin muottiin haluaisit naisesi "puristaa", jos saisit. Tällä kertaa kiinnostaa nyt vain fyysiset ominaisuudet ;D

Jos vaimosi/naisesi vartalo on kärsinyt raskauksien/synnytysten/imetysten myötä, toivoisitko että hän kävisi esim. plastiikkakirurgilla korjauttamassa ongelmakohtia? Jos itse et tätä toivoisi, hyväksyisitkö kuitenkin asian, mikäli vaimosi/naisesi itse sitä haluaisi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakastaa naisellisia muotoja, että on lihaa luitten päällä. Ihanalla naisella on isot rinnat, vyötärö (ei tarvi olla ampiaisvyötärö, mutta niin ettei ole miehen mallinen tasapaksu), ja että on iso pyöreä peppu. Hyvinhoidetut kädet ja jalat (molemmissa kauniisti lakatut kynnet) on tosi tärkeät, puhtaat hiukset ja silmiin asti ulottuva aito nauru.

Mies ymmärtää, että nainen muuttuu vuosien mittaan. Rakastavan miehen kuva naisestaan muuttuu siinä mukana, sisältähän nainen on kuitenkin sama.

Jos nainen haluaa leikkauttaa itseään, mies haluaisi hyväksyä sen. Mutta esim rintojen pienennysleikkauksen kokisi todella vaikeaksi palaksi hyväksyä ja suureksi harmiksi, jos naisensa sen haluaisi toteuttaa.

Vierailija
2/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni on synnyttänyt meidän kaks lasta vähän on jääny raskaus arpia myös jäänyt kiloja,millään en vaihtaisi pois eikä vaimoni halua mihinkään leikkaukseen elämme onnellisina ja lapsista on jäljet vaimossani,lapset on lentäneet pois kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin valita, niin en kyllä haluaisi mitään leikkauksia, mutta kyllä vaimo voisi kuntoilla. Se on kaikille hyväksi. Normaalipaino ja kuntoilu on lähes kaikille mahdollista.

vaimoni on synnyttänyt meidän kaks lasta vähän on jääny raskaus arpia myös jäänyt kiloja,millään en vaihtaisi pois eikä vaimoni halua mihinkään leikkaukseen elämme onnellisina ja lapsista on jäljet vaimossani,lapset on lentäneet pois kotoa.

Vierailija
4/17 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus, synnytys ja imetys epänormaaleja tiloja? Ihme ettei aloittajalla ollut tässä pillun väljyyttä ja aivolobotomiaa, että peppuseksi alkaisi kiinnostaa.

En haluaisi, että vaimoni leikkelisi itseään. Kaikkiin leikkauksiin liittyy aina riski, turha niitä turhia riskejä hakea.

No, ehkä jonkun silmäpussileikkauksen ja tietyn verenpurkauman voisi korjata enkä siitä pahastuisi. Sen yli alkaisi miettiä, että pää sillä lahonnut ja vakavia itsetunto-ongelmia>>> ei ainakaan minun onnellisuutta lisäisi, todennköisesti päinvastoin.

Vierailija
5/17 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus, synnytys ja imetys epänormaaleja tiloja? Ihme ettei aloittajalla ollut tässä pillun väljyyttä ja aivolobotomiaa, että peppuseksi alkaisi kiinnostaa.

Tätä palstaa lukiessa vain tulee sellainen olo, että keskimäärin miehet ovat kovin tyytymättömiä synnyttäneisiin vaimoihinsa ja heidän enemmän tai vähemmän elämää nähneisiin vartaloihinsa (ja joo, niihin väljiin pilluihinkin)... Jotenkin odotin, että tähän tulisi useampi vastaus, jossa toivottaisiin vaginan kiristystä (sellainen leikkaushan on olemassa), revenneen vatsanahan pingottamista ja ehkä jotain silikonitissejä roikkuvien imetyksestä kärsineiden rintojen tilalle.

Kiitoksia siis, uskoni ns. kunnollisiin, aikuisiin miehiin palautui. :)

-ap

Vierailija
6/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa voi kukin arvailla, kuinka monta provoilevaa hevi-kirjoittajaa on noissa vaimolla on löysä pillu tms. ketjuissa.

Hyvä esimerkki on, että taas on tullut uusi ketju, jossa "mies" avautuu vaimon "löysä pillu ongelmasta". Jo aloituksesta näkee, että siinä on mennyt jo aloituksessa parit ketjut sekaisin, eli sama jeppe on tehtaillut vähintään ne kaksi, todennäköisesti useampia. Kyllähän täällä(kin?) pyörii puolipervoa porukkaa, jotka saavat kiksejä siitä, että keksivät tunteita nostattavan jutun ja muut kommentoivat. Toi löysä pillu on yksi vakiojuttu, johon saa vastauksia, ja aloittaja itse vielä voi ohjata ketjua laittamalla muka toisten miesten ja naisten kommentteja; joko pillu liian iso tai muna liian pieni. Taattua provo-kamaa.

Muut voimme sitten saada kiksejä siitä, että arvailemme sitä, että onko näiden ketjujen aloittaja oikeasti koskaan tai viime aikona saanut olleenkaan pillua.

Vierailija
7/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuollaisen vuodatuksen älähdit. Ja joo. Vain unissasi väljäpillukeskustelu on pelkkää provoa.

Muut voimme sitten saada kiksejä siitä, että arvailemme sitä, että onko näiden ketjujen aloittaja oikeasti koskaan tai viime aikona saanut olleenkaan pillua.

Vierailija
8/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki negatiiviset fyysiset ominaisuudet on vain provoa ja harhaa. Tai esim. pienimunaisten propagandaa.

ja taas sama provotyyppi paikalla?

Vierailija
9/17 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa voi kukin arvailla, kuinka monta provoilevaa hevi-kirjoittajaa on noissa vaimolla on löysä pillu tms. ketjuissa.

Hyvä esimerkki on, että taas on tullut uusi ketju, jossa "mies" avautuu vaimon "löysä pillu ongelmasta". Jo aloituksesta näkee, että siinä on mennyt jo aloituksessa parit ketjut sekaisin, eli sama jeppe on tehtaillut vähintään ne kaksi, todennäköisesti useampia. Kyllähän täällä(kin?) pyörii puolipervoa porukkaa, jotka saavat kiksejä siitä, että keksivät tunteita nostattavan jutun ja muut kommentoivat. Toi löysä pillu on yksi vakiojuttu, johon saa vastauksia, ja aloittaja itse vielä voi ohjata ketjua laittamalla muka toisten miesten ja naisten kommentteja; joko pillu liian iso tai muna liian pieni. Taattua provo-kamaa.

No etpä tuota sinäkään osannu keskustella oikeasta aiheesta.

Sitä kun ymmärtää, että nainen on tullut äidiksi, niin hyväksyy kaikki muutokset vartalossa. Itse en pyytäisi naistani menemään mihinkään leikkaukseen, mutten myöskään tuomitsisi häntä jos itse sitä haluaisi.

M34

Vierailija
10/17 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

No etpä tuota sinäkään osannu keskustella oikeasta aiheesta. M34

Lukemisen ymmärtäminen on näköjään sekin taitolaji, joihin kaikki eivät halua tai eivät kykene. Olisiko ap:n aikaisemmalla viestillä mitään osuutta asiaan tuohon kommenttiin, että nämä ketjut täynnä provoilijoita?

Anonyymiyden suojassa tässä kaikki tänne kirjoittelee. Näiden ketjujen lukemisessa voi olla realisti tai sinisilmäinen. Kumpaan ryhmään sinä kuulut?

Minun kommenttiini, että ei taida ihan kaikki vaateet naisten fyysiseen täydellisyyteen olla ihan tosissaan ja ihan täysipäisinä kirjoitettu, ehti jo tulla muutamat vastaukset, että taitaa kaveri olla pienimunainen :D. MOT.

Jos näitä kaikkia ketjuja uskoisi, niin olisihan synnyttäneen naisen riippurinnat tai löysä pillu-syndrooma sydän- ja verisuonitauteihin ja diabetekseen verrattava kansantauti.

Ja vielä rautalangasta, koska sarkasmi on kanssa kuin vähän bensalla leikkisi, että tuo realisti/sinisilmäinen heitto oli sarkasmia ja retorinen heitto, ei siihen oikeasti tarvitse vastata.

Vierailija
11/17 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli M45 eikö?

koska M45 aloittaa viestinsä sanomalla "Heippa".

Vierailija
12/17 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, seiska! Olet järkimies - minäkin olen kyrpiintynyt tähän "nettiaikaan", jolloin muutamat höntit pilaavat kaikki asialliset keskusteluyritykset. Pitäis kehitellä jokin pervosuodatin, joka seuloisi noi tunnevammaiset omiin leikkeihinsä. Muutenhan näitä palstoja ei asialliset ihmiset enää välitä edes seurata.

Vierailija
13/17 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puanine nahka helppo ajaa rälläkäällää osiin ja paistaa

neljä miinus komle kimböe

Vierailija
14/17 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvattomana jatkossakin. Annoin jossain vaiheessa nukan hiukan tuuhentua ja mies kysyi kauniisti, että etkö halua enää ajella karvoja.

Eli ajelen jatkossakin. Viihdyn kyllä itsekin parhaiten ilman karvoja, on jotenkin siistimpi olo,)

Vierailija
15/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailkaapa mihin muottiin haluaisit naisesi "puristaa", jos saisit. Tällä kertaa kiinnostaa nyt vain fyysiset ominaisuudet ;D

Jos vaimosi/naisesi vartalo on kärsinyt raskauksien/synnytysten/imetysten myötä, toivoisitko että hän kävisi esim. plastiikkakirurgilla korjauttamassa ongelmakohtia? Jos itse et tätä toivoisi, hyväksyisitkö kuitenkin asian, mikäli vaimosi/naisesi itse sitä haluaisi?

iSORINTAINEN Tyttö prisman kassalla muutti elämäni.

Vierailija
16/17 |
14.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysähdyin hetkeksi ja haluan tavata sinut senkin vaalea nainen?

Vierailija
17/17 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin priima tavaraa kuka helvetti haluaa ajella jotain messuhallia lapas tissien kanssa?

ooks ihan moron?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä