Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minulla on?! Onko kokemusta vastaavanlaisesta ...

Vierailija
16.03.2011 |

Olen varannut ajan lääkärille sillä koen oloni olevan jo melko tukalan.

Oireina sydämentykytykset (levossa ollessani sydän "jumpsuttaa" enkä saa näin aina unta edes). Noin viikko sitten mittailin itseltäni korkeita verenpainearvoja, ne ovat kylläkin nyt tasoittuneet. Viimeksi tänään kun meinasin ottaa päiväunet, sydän hakkasi välillä niin kamalasti....

Joskus on vaikea hengittää, tuntuu ettei saa happea.

Ihottuma, josta otettiin syksyllä koepala, ei ole parantunut hoidoista huolimatta.

Kuukautiset ovat nyt 3 viikkoa myöhässä (en ole raskaana)

Välillä ummettaa, välillä taas aivan löysällä... ns. normaalia kakkaa tulee harvoin

Päänsärkyä päivittäin, joskus ei edes Burana 600mg auta ollenkaan

Usein väsyttää hirmuisesti, vaikka olisinkin nukkunut yöni hyvin

Itse olen miettinyt kilpirauhasen vajaatoimintaa mutta siihen ei kai tuo verenpaine ja sydämen hakkaaminen liity ....

Tai aikaiset vaihdevuodet (olen nyt 35-vuotias ja äidilläni vaihdevuodet alkoivat päälle 40-vuotiaana)

Tuttua, kenellekään.. ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim emconcort

t. kohtalotoveri

Vierailija
2/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut ajan lääkärille sillä koen oloni olevan jo melko tukalan. Oireina sydämentykytykset (levossa ollessani sydän "jumpsuttaa" enkä saa näin aina unta edes). Noin viikko sitten mittailin itseltäni korkeita verenpainearvoja, ne ovat kylläkin nyt tasoittuneet. Viimeksi tänään kun meinasin ottaa päiväunet, sydän hakkasi välillä niin kamalasti.... Joskus on vaikea hengittää, tuntuu ettei saa happea. Ihottuma, josta otettiin syksyllä koepala, ei ole parantunut hoidoista huolimatta. Kuukautiset ovat nyt 3 viikkoa myöhässä (en ole raskaana) Välillä ummettaa, välillä taas aivan löysällä... ns. normaalia kakkaa tulee harvoin Päänsärkyä päivittäin, joskus ei edes Burana 600mg auta ollenkaan Usein väsyttää hirmuisesti, vaikka olisinkin nukkunut yöni hyvin Itse olen miettinyt kilpirauhasen vajaatoimintaa mutta siihen ei kai tuo verenpaine ja sydämen hakkaaminen liity .... Tai aikaiset vaihdevuodet (olen nyt 35-vuotias ja äidilläni vaihdevuodet alkoivat päälle 40-vuotiaana) Tuttua, kenellekään.. ?

päänsärky, vaihteleva suolentoiminta, kuukautishäiriöt, koholla oleva verenpaine ja koholla oleva syke sopii hyvin siihen. Väsymys voi johtua ihan vaan levottomasta unesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös stressaantumista. Ennen Emconcorin penäämistä kannattaa selvitellä, mikä tykytyksiin ja tukalaan oloon on syynä. Ihottumasta ja ripulista tulee mieleen myös ihokeliakia.

Vierailija
4/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs eikö laihtuminen usein liitetä liikatoimintaan... pikemminkin ruokahalua on liikaa ja laihtumaan en ole päässyt "vahingossakaan" -> silti tavoitellusti laihtunut tämän vuoden aikana 5 kg

Vierailija
5/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy juurikin noi rytmihäiriön tapaiset tykytykset ja voimattomuuden tunne. Vajaatoiminnassa oli ainakin jotain iho-oireita, liikatoiminnasta en tiedä. Kannattaa googlailla jos kilpparivaivoja epäilet. Kilpparivaivoissa on miljoona mahdollista oiretta. Kaikkien ei tarvitse täsmätä tietenkään.

Oletko laihtunut? Entä onko olo hermostunut? Nämä aika yleisiä liikatoiminnan oireita, siis.

Vierailija
6/6 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hermostunut olo ajoittain ja kädet tärisee jne.

Olen aina tosin ollut jännittäjätyyppiä joten tuollainen "oireilu" sillä tavalla tuttua ja hallinnassa.

Laihtumaan en pääse vahingossakaan, aina vaan turvottaa...

laihtunut olen tämän vuoden puolelle 5kg ja sen eteen oon tehnyt töitä. Mutta lihava olen edelleen (BMI 31)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi