Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi olen lihava ja ruma, ei tarvitse olla riippuvainen miesten ihailusta.

Vierailija
16.03.2011 |

Voi tehdä ja sanoa ihan mitä haluaa, ruman naisen kun ei tarvitse käyttäytyä sievästi tai naisellisesti. Ei tarvitse paskaakaan välittää siitä miten naisen tulisi käyttäytyä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä ja sanoa ihan mitä haluaa, ruman naisen kun ei tarvitse käyttäytyä sievästi tai naisellisesti. Ei tarvitse paskaakaan välittää siitä miten naisen tulisi käyttäytyä.

hoikka ja ainakin omaan silmään kaunis. Ei mun siltikään tarvitse käyttäytyä sievästi ja naisellisesti. En välitä yhtään mistään säännöistä, teen juuri niinkuin huvittaa!

Miesten ihailu tai ihailumattomuus on mulle ihan p*skan hailee. En ymmärrä miten se jaksaa joitain naisia kiinnostaa :O

En sitä tarkoita, etteikö kehut ilahduttaisi, mutta en mitenkään niitä tavoittele. Sitä paitsi toisten naisten kehut merkkaavat mulle paljon enemmän, jos niitä saa!

Vierailija
2/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika terävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kaunis, mutten perinteisten naismallien mukaisesti, kun en meikkaa tai korosta naisellisuuttani.

Olen rento ja minun seurassa ei miehen eikä naisen tarvitse olla mitään muuta kuin oma ittensä.

En juokse miesten perässä enkä yritä niitä vampata tai iskeä. Olen mieluummin miesten kaveri kuin koitan niitä kehuja kerjätä..

Vierailija
4/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on lihonut ja rupsahtanut, jos on asiaa jollekin miehelle tulee kuunnelluksi eikä miehet vain tuijota tissejä ja persettä.

Miehet kun ei tunnu ymmärtävän että järki ja kauneus asuvat samassa päässä, onneksi lähti kauneus eikä järki.

Vierailija
5/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välitän hitostikin, miten käyttäydytään. Mieluummin naisellinen kuin ronski rekkakuski...

Vierailija
6/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali olis jotain tosta välistä tai oikeastaan ok:n näköinen, joka ei silti ole riippuvainen miesten ihailusta.

Salaa säkin kaipaat miesten ihailua, muttet uskalla myöntää sitä edes itselles.

Vierailija
7/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välitän hitostikin, miten käyttäydytään. Mieluummin naisellinen kuin ronski rekkakuski...

oli ehkä turhan kärkäs, välitän käyttäytymisestä kyllä sikäli, että en nyt tuolla sikaile ympäriinsä, vittuile huvikseni tuntemttomille, piereskele kuuluvasti oopperassa, lyö vastaantulijoita kadulla jne. Mutta en ole hiljaa ja kiltisti sukupuoleni takia, enkä mistään muustakaan syystä jos tilanne vaatii, että en ole hiljaa ja kiltisti. Eli perus käytöstavat ja lähimmäisten kunnioittaminen on hyviä juttuja, muottiin survominen ei.

Enkä kyllä itse ole kokenut, että miehet tuijottaisi eikä kuuntelisi tms., en tiedä olenko vaan sitten niin kovasti pätevä enkä tarpeeksi kaunis. Ennemmin luulen, että en vaan kiinnitä huomiota mihinkään tuijotteluihin, kun ei kerta kaikkiaan kiinnosta.

Ja tällä palstalla mua ihmetyttää aina nämä miehet tykkäävät -jutut. Kyllä mulla on pitkät hiukset tai minihame tasan tarkkaan siksi, että itse tykkään. Esimerkkinä nyt, että oma mies tykkää lyhyistä ruskeista hiuksista, mulla on pitkät vaaleat :D Että en tajua, miten joku jaksaa miettiä, mistä "miehet tykkäävät" ja vielä toimia sen mukaan :O

-2

Vierailija
8/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali olis jotain tosta välistä tai oikeastaan ok:n näköinen, joka ei silti ole riippuvainen miesten ihailusta.

Salaa säkin kaipaat miesten ihailua, muttet uskalla myöntää sitä edes itselles.

on kiinnostava aihe. Eli itse meinasin sanoa ap:lle, että saa sitä olla hoikka ja nätti ihan omasta halustaan, eikä siksi että muut haluaisivat.

Veikkaisin myös, että miesten mielestä olisin paremman näköinen pyöreämpänä, mutta mä olen paljon mielummin sen kokoinen mistä itse tykkään! Silloin mä olen itse iloinen, miksi mun pitäisi miellyttää jotain tuntematonta urvoa??

Vierailija
9/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa sen verran että jotkut miehet tietyllä tapaa arvostaa eniten naista joka on "oma itsensä" ja naureskelee niille naisille jotka on kauhean puunattuja ja pitää niitä pelkkinä vosuina..

Olen nimittäin ainut nainen miesten keskellä töissä ja aika paljon olen noita juttuja saanut/joutunut kuuntelemaan.

Joskus tullut mieleen niitten jutuista että vaimoksi haetaan rentoa naista ja siinä ei ulkonäkö niin merkkaa, mutta kun etsitään sitä hauskaa seuraa niin etsitään vaan kaunista naista.

En nyt sano että tämä koko totuus, mutta vähän sellainen kuva on tullut vuosien saatossa :)

Vierailija
10/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole koskaan ollut mitenkään erityisen kiinnostunut miesten huomiosta. Olen hauska ja rento tyyppi ja esim. työpaikan miehet (ja naiset) tykkäävät minusta siksi.

Vierailija
11/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole riippuvainen kenenkään ihailusta. Riittää kun mies ihailee.

On mukavaa laittaa itseään ja olla huoliteltu, siitä tulee hyvä olo. On ihana helliä itseään ja vartaloaan. Pyöreyttä löytyy, mutta so what.

Käyttäydyn tilanteen mukaan, missä pitää olla asiallinen, siellä olen asiallinen, kohtelias jne. Kotona taas rennommin.

Miksi ap heittää koko naiseutensa romukoppaan? Luuletko että naisellisuus ja naisellinen käytös on vain miehiä varten??

Vierailija
12/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ulkona aina viimeisen päälle laitettu, siis hiukset, meikit, vaatteet, asusteet, ihan kaikki samaa tyyliä yms. Kotona ja töissä olen kuteissa missä sattuu, karvoja ajan tosi harvoin, meikkaan ja lakkaan kynnet vain jos menen ulos, pesen hiukset pelkällä samppoolla enkä muotoile yhtään, en käy kampaajalla enkä kosmetologilla jne.

Vierailija
13/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap heittää koko naiseutensa romukoppaan? Luuletko että naisellisuus ja naisellinen käytös on vain miehiä varten??

käytös on ap:sta naisellista. Ei kaikkia kiinnosta olla naisellinen, "laittaa itseään" ja olla huoliteltu. Naisellisuuden sisällön voi ihan itse määrittää. Jos ap on onnellinen noin niin olkoon!

Vierailija
14/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ulkona aina viimeisen päälle laitettu, siis hiukset, meikit, vaatteet, asusteet, ihan kaikki samaa tyyliä yms. Kotona ja töissä olen kuteissa missä sattuu, karvoja ajan tosi harvoin, meikkaan ja lakkaan kynnet vain jos menen ulos, pesen hiukset pelkällä samppoolla enkä muotoile yhtään, en käy kampaajalla enkä kosmetologilla jne.

Miten voi olla samaan aikaan huoliteltu, kun ei laita hiuksiaan ja vaatteet on mitä sattuu..?

Sittenhän kaikki on huoliteltuja..

Vierailija
15/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sen näköinen, että miehet ihailee, ja pitää siitä, niin tarkoittaako se, että on miesten ihailusta riippuvainen? Jos pidätte siitä, että teitä kehutaan töissä, niin oletteko onnistuneesta työnteosta sairaalloisen riippuvainen ja teidän pitäisi heti ruveta työttömäksi päästäksenne siitä eroon? Tai jos kaveri pitää hyvänä kuuntelijana, niin on riippuvainen kaverin mielipiteistä ja täytyy siltä istumalta hakata kaveri sairaalakuntoon ettei vaan olisi mistään riippuvainen?

Vierailija
16/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellekään, koska on laiha ja rinnaton ja ruma. Ongelmansa kullakin. Itse olen kaunis, mutta muutama ylikilo :/

Vierailija
17/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän paljon ole kyse siitä mallista, jonka on saanut perimästä ja kotoa. Jos oma isä ei koskaan ihaillut tytärtään, tämä hakee ihailua miehiltä. Jos joku on hyväksikäyttänyt, kauhistuttaa miesten ihailu. Kyllä se naiseus osuu jonnekin sinne väliin. Ei se ole pelkästään miehiä varten, muttei sulje miehiä poiskaan.

Vierailija
18/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vain.

Mutta ei se aitoa ole jos pitää oikein kapinahengessä väkisin väkertää. Itse olen luonnostani sulavaliikkeinen ja siro. Se on osa minua persoonana. Ja hyvin naisellinen piirre.

käytös on ap:sta naisellista. Ei kaikkia kiinnosta olla naisellinen, "laittaa itseään" ja olla huoliteltu. Naisellisuuden sisällön voi ihan itse määrittää. Jos ap on onnellinen noin niin olkoon!

Vierailija
19/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestä on mun mielestä ihan "hyväksyttävää" yrittääkkin miellyttää. Ja tokihan yleensäkin terveellä tavalla kiltti ihminen tykkää miellyttää toisia ihmisiä, jos siitä ei itselle ole mitään haittaa. Kyllä minä haluan omalta kumppaniltani myös niitä ihailevia katseita, tulipa ne sitten siitä että olen hyvännäköinen (laittautunut) tai siitä että käyttäydyn jotenkin erityisen kivasti (häntä kohtaan).

Vierailija
20/20 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin parisuhteessa. 'Teen tämän vuoksesi' on varsin romanttista ja ihanaa.

Kaikkien miellyttäminen on sitten jo jotain muuta. Riippuvuutta, epävarmuutta, mitä lie.

Omaa miestä on mun mielestä ihan "hyväksyttävää" yrittääkkin miellyttää. Ja tokihan yleensäkin terveellä tavalla kiltti ihminen tykkää miellyttää toisia ihmisiä, jos siitä ei itselle ole mitään haittaa. Kyllä minä haluan omalta kumppaniltani myös niitä ihailevia katseita, tulipa ne sitten siitä että olen hyvännäköinen (laittautunut) tai siitä että käyttäydyn jotenkin erityisen kivasti (häntä kohtaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi