Poikani sählyssä käy eräs jenkkiäiti lapsineen
ja ovat kyllä kuin maailman omistajat siellä. Mamma huutelee ja keskeyttää koko ajan peliä ja poikansa ei välitä pätkääkään pelin säännöistä. Pikkusisko juoksee koko ajan pelikentällä häiriten muita, levittelee piirustuskamojaan penkeille eikä niihin tietty saa muut koskea (mammalle ei tule mieleen siirtää kamoja jotta muutkin pääsis istumaan) olen tätä touhua nyt koko kevään katsonut ja toivon todella ettei se perhe kuvasta perusjenkkiä...todella ylimielinen asenne heillä!
Kommentit (28)
muumit laaksossa. Miten sitten suu pannaan kun lasta sattuu pahasti siellä pelikentällä?
näyttää miten osaa enkun kieltä :D hehhheeeeee
oli sit kyseessä mikä kansallisuus tahansa!
ja ihan myös enkun kielellä :D onko sulla muuten jotain ongelmaa ilmaista itseäs kotimaisella?
etta nama ihmiset ymmartavat suomea tai etta te muut puhutte englantia.
Taitaa itsellasi olla jonkunasteinen asennevamma.
siitäkös lapsi alkanut heti vinkua ja valittaa. Äitinsä on niin juntti ettei muka ole ollut huomaavinaankaan tätä huonoa käytöstä saati että olis itse vaivautunut siirtämään niitä mukulansa kamoja pois eri penkeiltä. Itsekästä totta kai on opettaa lapselle että saa varata kamoilleen monta eri penkkiä ihan vaan huvin vuoksi onko tää nyt jollekulle mammalle uusi asia? ja tiedoksi olen asunut vuoden englannissa aikoinaan joten kielitaitoni on oikein hyvä :D ap
kielitaitosi on todellakin oikein hyva? Selitat sille etta pelinkulkuun ei saa sekaantua ja penkkitila tarvitaan katsojille. Mika tassa on niin vaikeaa?
eikä vain mollata täällä ja olla ns mamuvastainen.
Olitko itse pikkuisena malli-sisarus?
mut ehkä tosiaan jenkeillä ihan omat pelisäännöt?