Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituuden ja lyhyyden raja

Vierailija
16.03.2011 |

Missä menee se raja esim. naisen pituudessa, jolloin voi vielä kehua toisen pituutta? Voiko 197cm pitkälle naiselle sanoa, että olet mallimitoissa? En ole sanomassa tosin mitään kenellekään, kunhan vain mietin näitä "rajoja". Koska lyhyt muuttuu pienestä ja näpsäkästä lyhytkasvuiseksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä 167 - 189 cm

Vierailija
2/5 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt nainen on alle 164cm ja pitkä yli 177cm,

miehistä alla 172cm on lyhyt ja pitkä samoin tuo 189cm alkaen.

en kuitenkaan pidä 178cm naista hillittömän pitkänä, mutta alle 163cm naista pidän pygminä.

miehiä, jotka ovat alla 170cm, en tohdi edes vilkaista.

monilla ajatus pituudesta/lyhyydestä korreloituu varmaankin omaan pituuteen;

itse olen mielestäni oikein sopivan mittainen, 174cm, enkä oikein edes noteeraa kovin lyhyitä ihmisiä, ainakaan miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Olen suunnilleen 166cm tai vähä päälle ja kerran sain kuulla känniseltä pojalta että olen nuorennäköinen siksi kun olen "vitun lyhyt" Mua nuorempi sukulainen seiso mun vieressä ja se on 174cm. En tajua toi tilanne oli jotenki koominen, koska en ole saanut kuulla pituudestani oikeen koskaan. Ja jooo musta en oo ees lyhyehkö. 

Vierailija
4/5 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lyhytkasvuisuus menee niin kuin vähän kitukasvuisuuden puolelle eli kehosta voi havaita, että jotain kasvuongelmaa on voinut alla ja siis luultavasti on ollut, vaikka ei ole kääpiöksi jäänytkään.

Picasso ja Napoleon molemmat miehiä ja 150 senttiä. Tiesitkö? Nainen 150 senttiä voi olla aika normaali joissakin kulttuureissa, mutta kyllä jo 180 senttiset on sellaisia jättiläisiä, että. Mietis vähän minkä kokoinen olisi hyvä nosteltavaksi ballerinaksi! 

Vierailija
5/5 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noihin mitään tiukkoja rajoja ole. Itse ajattelen, että semmoiset 158-172 cm mittaiset on "tavallisen mittaisia" joita ei oikein voi pitää lyhyinä eikä pitkinä. 158 cm pienemmät on lyhyitä ja 172 cm pidemmät pitkiä, mutta noissakin riippuu paljon ihmisen muusta ruumiinrakenteesta ja tyylistä näyttääkö kovin pieneltä tai pitkältä. Esim. joku 174 cm pitkä voi näyttää ihan kunnolla isolta ja rotevalta, tai sitten aika sirolta eikä kovin pitkältä.