En ole viel äkäynyt suihkussa ja olen kylpytakissa, muita :)
Ei tsessiä kuten töissä käydessä oli. Kiva vaan kokkailla ja siivoilla ja rentoutua. Sitten syötyämme menemme päikkäreille ja sitten iltapäivällä ulkoilemaan.
Kommentit (10)
Meillä mies on kotona lomalla tämän viikon ja se on nyt kolmatta päivää boksereissa. Ei ole käynyt sekään suihkussa eikä varmaan ole housujaan edes vaihtanut..
se johtuu siitä että mulla on harvinainen vapaapäivä ja tässä viimeiset 4 tuntia olen tehnyt koulutehtäviä,ja juuri sain ne tehtyä! Tällainen on tosi harvinaista mulle,olis kamalaa jos joku tulisi soittamaan ovikelloa :D
mutta olen meikannut, lapsella päivävaatteet. Kohta syödään ja sitten on pakko käydä kaupassa, koska mies on reissussa.
Mies vei lapset päiväkotiin, minä hoidan kotihommia tämän päivän ja...nooh - nyt olen vähän täällä netissä hetken:)
Jokaisen äidin, jolla on siihen mahdollisuus, pitäisi voida joskus viettää tälläisiä päiviä, jolloin on vaan ihan yksin.
Meidän lapset ainakin turhautuvat kotona ja vinkuvat koko ajan kavereitten perään; on tultu siihen ikään, ettemme minä tai isä enää riitä "kaveriksi", siksi pidämme suht harvoin vapaapäiviä päiväkodista, vakka mahdollisuus siihen vähän useammin olisikin.
en mä itse kotiäitinä ollessa aamutakissa viilettänyt kuin ihan aamun vaan, kyllähän siinä tulee jo tosi nuhjuinen olokin
Meillä mies on kotona lomalla tämän viikon ja se on nyt kolmatta päivää boksereissa. Ei ole käynyt sekään suihkussa eikä varmaan ole housujaan edes vaihtanut..
Laita se kylpyyn nyt äkkiä.. Alkaa muuten haista!
Paitsi, ettei mennä ulkoilemaan iltapäivälläkään, vaan pyöritetään tätä sairastupaa... :(