Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole viel äkäynyt suihkussa ja olen kylpytakissa, muita :)

Vierailija
16.03.2011 |

Ei tsessiä kuten töissä käydessä oli. Kiva vaan kokkailla ja siivoilla ja rentoutua. Sitten syötyämme menemme päikkäreille ja sitten iltapäivällä ulkoilemaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, ettei mennä ulkoilemaan iltapäivälläkään, vaan pyöritetään tätä sairastupaa... :(

Vierailija
2/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kotona lomalla tämän viikon ja se on nyt kolmatta päivää boksereissa. Ei ole käynyt sekään suihkussa eikä varmaan ole housujaan edes vaihtanut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsottaisi kieroon, jos haahuilisin kylpytakissa.

Vierailija
4/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
5/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se johtuu siitä että mulla on harvinainen vapaapäivä ja tässä viimeiset 4 tuntia olen tehnyt koulutehtäviä,ja juuri sain ne tehtyä! Tällainen on tosi harvinaista mulle,olis kamalaa jos joku tulisi soittamaan ovikelloa :D

Vierailija
7/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen meikannut, lapsella päivävaatteet. Kohta syödään ja sitten on pakko käydä kaupassa, koska mies on reissussa.

Vierailija
8/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei lapset päiväkotiin, minä hoidan kotihommia tämän päivän ja...nooh - nyt olen vähän täällä netissä hetken:)

Jokaisen äidin, jolla on siihen mahdollisuus, pitäisi voida joskus viettää tälläisiä päiviä, jolloin on vaan ihan yksin.

Meidän lapset ainakin turhautuvat kotona ja vinkuvat koko ajan kavereitten perään; on tultu siihen ikään, ettemme minä tai isä enää riitä "kaveriksi", siksi pidämme suht harvoin vapaapäiviä päiväkodista, vakka mahdollisuus siihen vähän useammin olisikin.

Vierailija
9/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä itse kotiäitinä ollessa aamutakissa viilettänyt kuin ihan aamun vaan, kyllähän siinä tulee jo tosi nuhjuinen olokin

Vierailija
10/10 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kotona lomalla tämän viikon ja se on nyt kolmatta päivää boksereissa. Ei ole käynyt sekään suihkussa eikä varmaan ole housujaan edes vaihtanut..

Laita se kylpyyn nyt äkkiä.. Alkaa muuten haista!